Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Fort Wola coraz bliżej. Znamy nowe logo, najemców i datę otwarcia. Wpasuje się w koncepcję miasta pięciominutowego

Kamil Jabłczyński
Kamil Jabłczyński
Jeszcze w tym roku, przed świętami Bożego Narodzenia, zrobimy zakupy w odnowionym Forcie Wola. A przynajmniej tak zapewnia o tym zarządca budynku - spółka Mayland Real Estate. Wszystko idzie zgodnie z planem, znamy już część najemców, a teraz poznaliśmy też nowe logo Fortu Wola.

Oczywiście możemy zadać sobie pytanie czy na pewno wszystko idzie zgodnie z planem. Zgodnie z bowiem informacjami, które dostaliśmy rok temu otwarcie miało nastąpić wiosną 2022 roku, o czym pisaliśmy tutaj. Niemniej odmieniony i bardziej lokalny Fort Wola jest już coraz bliżej. Wzbudza zainteresowanie mieszkańców, którzy pytają: kiedy otwarcie?

Fort Wola coraz bliżej. Znamy nowe logo, najemców i datę otw...

Bez logo ani rusz

Znak towarowy Fortu Wola to trapez o zaokrąglonych narożnikach. Nawiązuje do nowej elewacji budynku wyeksponowanej wzdłuż ulicy oraz w strefy głównego wejścia do centrum. Kolory nowego logo Fortu Wola to zieleń, antracyt i biel. – Fort Wola zmienia się, więc naturalną tego konsekwencją jest nowa identyfikacja wizualna. Nowym logo otwieramy nowy rozdział w rozwoju Fortu Wola - tłumaczy Agata Uszyńska, Marketing & PR Manager w Mayland Real Estate.

Przypomnijmy, że głównym operatorem spożywczym centrum będzie Kaufland, który zajmie powierzchnię handlową wynoszącą ponad 3 tys. metrów kwadratowych. Wśród najemców jest modowy HalfPrice, którego salon będzie liczył 2252 metrów kwadratowych., a także CCC - 642 metrów kwadratowych. Umowy podpisano także z takimi najemcami, jak: salon optyczny Style Optic, AM Jubiler, biura podróży Itaka i Sun Way Travel, Bukieciarnia.flowers, Trafika, Zdrofit, kantor oraz punkty dorabiania kluczy i usług szewskich. Jeśli mowa o sieci Zdrofit to w Forcie Wola będzie 5 kortów do gry w padel, coraz popularniejszej dyscypliny sportowej, łączącej cechy tenisa i squasha.

materiały prasowe

Fort Wola nie ma zamiaru konkurować z wielkimi centrami handlowymi jak Wola Park, a raczej zostać przedstawicielem miasta pięciominutowego.– Nowy Fort Wola zaprojektowaliśmy jako wygodne miejsce codziennych zakupów, przede wszystkim dla mieszkańców pobliskich osiedli oraz osób, które pracują w pobliżu. Potencjał naszego centrum w strefie 5 minut to ok. 60 tys. osób - opowiada Uszyńska. Rozwój pobliskich osiedli i biur, a do tego przebiegająca obok II linia metra. Kiedy w 2017 roku Fort Wola kończył swoją działalność, wydawało się na dobre, potencjał okolicy był znacznie mniejszy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto