Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Galeria Młociny wprowadza nową usługę. Jako pierwsze centrum handlowe w Polsce rozpoczyna sprzedaż internetową

Redakcja
Galeria Młociny nie próżnuje i cały czas szuka rozwiązań, by odnaleźć się w pandemicznej sytuacji. Poprzez realizację licznych inicjatyw i udogodnień nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Warszawskie centrum handlowe, jako pierwsze w Polsce, zorganizuje regularne zakupy przez Internet. Odbędzie się to w ramach cyklu streamingów live na Facebooku. Więcej w artykule poniżej.

Pandemia koronawirusa spowodowała, że zakupy w dużej mierze robimy przez Internet. To także wynik tego, że przez obostrzenia galerie handlowe wciąż pozostają zamknięte. W związku z tym, Galeria Młociny znalazła nieszablonowy sposób na obecną sytuację. By wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów postanowiła zorganizować cykl streamingów live, które pozwolą nie tylko na wsparcie najemców, ale także umożliwią zakupy bez wychodzenia z domu.

Podczas pandemii dotychczasowy model zakupowy został obrócony do góry nogami. Ograniczony dostęp do oglądania towarów na żywo sprawił, że nawet po czasowym otwarciu sklepów stacjonarnych część konsumentów, którzy wcześniej nie wyobrażali sobie zakupów online, nie wróciło do dawnego trybu, skupiając się już jedynie na jego wirtualnej formie. Wciąż jednak pozostaje spora część społeczeństwa, która z nostalgią wyczekiwała błądzenia między półkami ulubionego sklepu i możliwości przymierzenia odzieży. Musimy mieć na uwadze, że mimo rosnącej siły e-commerce, dużo osób internetowych zakupów zwyczajnie nie lubi. Zamiast skupiać się jedynie na sile wirtualnej, powinniśmy wyciągnąć pomocną rękę do klasycznego konsumenta i na miarę możliwości umożliwić mu zakupy w jak najbardziej przybliżonym trybie do znanego mu wcześniej – mówi Paulina Dźwilewska, Junior Retail Manager firmy EPP.

Jak kupować podczas streamingu?

Na Facebookowy profilu Galerii Młociny od 26 stycznia regularnie odbywać będą się streamingi sprzedażowe. Docelowo cztery razy w miesiącu. Na wspólne zakupy w sklepach zaprosi znany stylista – Michał Karbowski, który oprócz prezentacji produktów podpowie również, co nosić tej zimy oraz poradzi, jak zestawiać ze sobą wzory i fasony.

Pierwszym sklepem, który wirtualnie odwiedzą klienci jest salon marki Anataka. 26 stycznia o godzinie 17 rozpocznie się live streaming, podczas którego zainteresowani będą mogli rezerwować ubrania i dodatki za pomocą komentarzy, a cały proces odbędzie się w pełni online. Po rezerwacji galeria skontaktuje się z kupcem w wiadomości prywatnej, dopełniając formalności zakupu. Cały proces będzie dla konsumentów prosty, przejrzysty i szybki – zarówno sam zakup, jak i otrzymanie towaru.

Anataka to polska, marka kierująca się modelem etycznej mody, wspierająca lokalne krawiectwo powstała w 2012 roku w Łodzi. - Anataka to marka tworzona przez kobiety dla kobiet, a sama nazwa jest wyrazem kobiecego wsparcia. Dostępne w ofercie projekty nieograniczone są schematem tego, „jak powinno się wyglądać”. W szerokiej ofercie marki każda kobieta znajdzie coś dla siebie, a jest w czym wybierać! Wysokojakościowa odzież, biżuteria oraz eleganckie torebki i akcesoria dostępne są w wielu modelach i wariantach kolorystycznych - czytamy w komunikacie galerii.

Więcej informacji o inicjatywie, a także regulamin akcji znajdziecie na stronie

www.galeriamlociny.pl

oraz Facebookowym profilu galerii, a link do wydarzenia znajduje się TUTAJ.

Łazienki Królewskie w zimowym wydaniu. Niezwykłe zdjęcia war...

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto