Giacomo Conti poszukuje pasjonatów mody
Giacomo Conti to męska marka odzieżowa, założona w 2006 roku w Polsce i posiadająca 41 salonów na terenie całego kraju. Powstała z myślą o eleganckim, nowoczesnym mężczyźnie, który podąża za najnowszymi trendami. W oferowanym przez GC asortymencie znajdują się garnitury, marynarki, koszule, swetry, spodnie – wszystkie cechuje wysoka jakość wykonania, dbałość o detale, a także lekki, włoski styl.
Dla miłośników zabawy modą, marka GC organizuje konkurs pod hasłem „Style makes You think”, którego uczestnikiem może być każdy - niezależnie od tego, czy modą zajmuje się zawodowo, czy hobbystycznie. Wystarczy jedynie, że prześle do organizatora swoje zgłoszenie w postaci zdjęć, przedstawiających stylizację stworzoną z produktów oferowanych przez salony Giacomo Conti.
Dobra wiadomość dla tych, którzy nie posiadają w swojej szafie ubrań marki GC - na potrzeby konkursu, Giacomo Conti umożliwia wypożyczenie odzieży bezpośrednio ze sklepów. Jeden z nich zlokalizowany jest w centrum Factory Annopol w Warszawie.
Finał konkursu odbędzie się lipcu. W czasie trwania uroczystości, zakwalifikowani kandydaci zmierzą się z zadaniem zbudowania stylizacji z ograniczonej puli asortymentu. O tym, kto zajmie honorową pozycję zwycięzcy, zadecyduje konkursowe jury. Werdykt zostanie ogłoszony w sierpniu br.
Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody, m.in. płatne staże w siedzibie firmy Giacomo Conti w Poznaniu i smartphone Samsung Galaxy S4. Najlepszy stylista zgarnie czek o wartości 3000 zł.
Zgłoszenia można przesyłać do 23 czerwca br., za pośrednictwem strony internetowej www.konkursdlastylistow.giacomo.pl
Zapraszamy do wspólnego odkrywania modowych inspiracji.
# # #
FACTORY WARSZAWA ANNOPOL
Factory Warszawa Annopol jest pierwszym centrum wyprzedażowym w prawobrzeżnej Warszawie, jak również pierwszym obiektem handlowym w kraju, który już na etapie projektowania otrzymał certyfikat BREEAM świadczący o ekologicznym i przyjaznym dla środowiska charakterze budynku. Centrum zostało otwarte w 2013 roku. Znajdują się w nim sklepy i punkty usługowe, m.in.: Ecco, Lee, Mohito, Nike, Ochnik, Tommy Hilfiger, Rossmann, Vero Moda, Smyk, Empik.
Bryła budynku Factory Annopol, przypominająca tradycyjne galerie handlowe, jest nowoczesna
i minimalistyczna w formie. Projekt wnętrz łączy funkcjonalność i estetykę, zapewniając swobodę aranżacji oraz optymalną ekspozycję produktów. W centrum przewidziano także specjalne przestrzenie na terenie centrum: ForRest, Play Wall, a także plac zabaw dla dzieci.
Więcej informacji o centrum Factory Annopol można uzyskać pod adresem www.annopol.factory.pl oraz facebook.com/FactoryAnnopol
Marka Factory
Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce.
Centra te stanowią nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.
Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów znajdujących w Polsce wynosi 84 500 m kw. W sklepach Factory oferowane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości, w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok. Asortyment sprzedawany
w Factory to niepowtarzalne produkty będące prototypami, nadwyżkami danej kolekcji lub pełnowartościowy, markowy towar z poprzednich sezonów.
Więcej informacji o centrach Factory można uzyskać pod adresem: www.factory.pl
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?