IKEA Blue City. Nowa koncepcja zakupów
Ikea w centrum handlowym Blue City mieści się na dwóch poziomach 0 i -1. Dla klientów zostało przygotowane 5 tys. metrów kwadratowych powierzchni. Sklep został podzielony na dwie części. Na pierwszym piętrze znajduje się show room, w którym możemy oglądać zaaranżowane przestrzenie. Twórcy sklepu skupili się na trzech strefach - sypialnia, pokój dzienny i kuchnia. W zaaranżowanych pokojach możemy oglądać rozwiązania proponowane do wnętrz przez popularną szwedzką markę. Na parterze jest część sklepowa, w której kupimy artykuły wyposażenia wnętrz.
Zobacz zdjęcia nowego sklepu IKEA w Warszawie
Tym co odróżnia nowy sklep od innych, to zdecydowanie mniejsza powierzchnia. IKEA w Blue City ma mniejszą powierzchnię niż standardowy format. Klienci mogą skorzystać aż z pięciu wejść. Nowością jest także brak znanej ścieżki zwiedzania. Osoby odwiedzające sklep same decydują, gdzie chcą pójść i co zobaczyć. Cały obszar podzielony został na przestrzenie w oparciu o aktywności, jakie wykonujemy w domu. Wszystko po to, aby ułatwić klientom wybór produktów, których potrzebują.
IKEA. Sposób robienia zakupów
Ze względu na mniejszą powierzchnię, na miejscu dostępna jest część produktów z asortymentu IKEA. Oferta zmieniać się będzie regularnie i dopasowana zostanie zarówno do sezonu, jak i opinii konsumentów. Niezależnie od tego, klienci mają zapewnioną możliwość zapoznania się z pełną ofertą produktów IKEA.
Umożliwiają to zastosowane wewnątrz sklepu nowe rozwiązania prezentacji asortymentu, które nie tylko będą źródłem inspiracji i pomysłów, ale także ułatwią dokonywanie zakupów. Wszystkie produkty, w tym meble, będzie można zamówić na miejscu z dostawą do domu.
Poza standardowa możliwością robienia zakupów, w nowym sklepie znajdziecie wirtualne kioski, w których można zamawiać wszystkie produkty szwedzkiego koncernu.
- Kiosk jest przykładem połączenia narzędzia online z przestrzenią offline. Dzięki niemu w trakcie wizyty w sklepie klienci mogą m.in. samodzielne wyszukiwać produkty, tworzyć i w dowolnie wybranym miejscu edytować listy zakupowe, a także dołączyć do IKEA FAMILY - mówi Małgorzata Bochenek, Dyrektor ds. Innowacji.
IKEA Blue City. Co znajdziemy na miejscu
W IKEA w Blue City powstała specjalna przestrzeń – Planerownia, która pomoże zaprojektować wnętrza domów i mieszkań klientów. Pracownicy IKEA, wykorzystując swoje doświadczenie oraz wiedzą w zakresie wyposażenia wnętrz pomogą dobrać produkty i stworzyć przestrzenie na miarę, dopasowane do potrzeb i stylu klientów.
Na miejscu, przy przygotowanych 20 stanowiskach projektowych, można zaplanować m.in. kuchnię, sypialnię wraz z garderobą, system przechowywania PAX, a także dobrać dodatki do wybranych wnętrz.
Zobacz zdjęcia nowego sklepu IKEA w Warszawie
Nowością są miejsca przygotowane dla projektantów zewnętrznych, którzy wspólnie ze swoimi klientami mogą zaplanować swoje mieszkanie wyposażone w produkty IKEA.
W Planerowni można też zobaczyć na przykład wszystkie dostępne w ofercie blaty kuchenne, rodzaje uchwytów do mebli czy próbki pokryć sof. Małe próbki materiałów można zabrać do domu.
IKEA Blue City. Bisto i Cafe
Na terenie sklepu znajduje się również przestrzeń restauracyjna, która łączy w sobie funkcje bistro i kawiarni. Menu oparte jest na sezonowości i ma zmieniać się wraz z porami roku. Klienci mogą kupić między innymi kanapki, świeże sałaty, wege hot-dogi i koktajle, a także ciepłe dania i tradycyjne szwedzkie potrawy. Są też popularne i lubiane klopsiki. W ofercie kawiarnianej znajduje się wiele rodzajów kaw.
IKEA Blue City, godziny otwarcia
IKEA w Blue City, w tym strefa Bistro i Cafe, będzie czynna w godzinach otwarcia centrum handlowego, czyli od poniedziałku do soboty w godz. 10-22, w niedziele handlowe w godz. 10-20.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?