W ten sposób inowrocławski ratusz zachęcał ich do odwiedzenia stolicy Kujaw zachodnich.
Wykorzystanie metra do promocji poprzedzono analizą pod kątem liczby osób, jakie się zeń korzystają. Okazuje się, że w ciągu doby przewija się tam kilkaset tysięcy, w większości młodych osób, które Inowrocław mogą potraktować jako atrakcyjną propozycję spędzenia wolnego czasu.
Kampania w metrze trwała przez tydzień na początku grudnia Mieszkańcom stolicy, studentom i turystom ukazywał się 10-sekundowy spot reklamowy o Inowrocławiu, pokazujący jego walory uzdrowiskowe, rekreacyjne i sportowe. Reklama pokazywana była 50 razy dziennie na stacjach, na których są ekrany.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?