Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Inowrocławskie tężnie zostały nowym cudem Polski!

redakcja
redakcja
Tężnia z Inowrocławia zdobyła tytuł "cudu Polski" w ogólnopolskim plebiscycie przeprowadzonym przez National Geographic Polska.

Inowrocławska tężnia solankowa zgłoszona została przez redakcję National Geographic Traveler do grona 16 nominantów w plebiscycie „7 nowych cudów Polski" - i co najważniejsze - doceniona została jako jedyna ze wszystkich atrakcji naszego regionu! Redakcja wskazała te miejsca, które zasługiwały na wyróżnienie jako najciekawsze i najatrakcyjniejsze w Polsce. Organizator wybierał „miejsca atrakcyjne, ale niekoniecznie bardzo oczywiste i nagłośnione. Także takie (choć nie tylko), które w ostatnich latach - czy to pod wpływem unijnych pieniędzy, operatywności samorządów czy też prywatnych właścicieli - odzyskują dawny blask lub przechodzą nowy okres świetności".Inowrocław konkurował o tytuł „7 nowych cudów Polski" wraz z m.in. Klasztorem Cystersów w Lubiąży (woj. dolnośląskie), Grodem rycerskim w Byczynie (woj. opolskie), Basztą na Wzgórzu Zamkowym w Kazimierzu Dolnym (woj. lubelskie), Suwalskim Parkiem Krajobrazowym (woj. podlaskie) i Muzeum Państwa Krzyżackiego w Działdowie (woj. warmińsko-mazurskie). Patronat merytoryczny nad konkursem sprawowała Polska Organizacja Turystyczna.Plebiscyt trwał od 23 czerwca do 26 września br. Uczestnicy konkursu głosowali na swoich faworytów spośród nominowanych. Głosowanie odbywało się poprzez stronę internetową www.7cudow.national-geographic.pl.Miło nam poinformować, że za jeden z „cudów Polski" uznana została inowrocławska tężnia solankowa, która zachwyciła redakcję NGP i internautów. Dzięki tym głosom, Inowrocław zyskał prestiżowy tytuł i kampanię na łamach National Geographic Traveler. Informację tę wraz z zaproszeniem do odbioru nagrody w trakcie specjalnej uroczystości otrzymał prezydent miasta Inowrocławia. Uroczystość odbędzie się jutro (24 bm.) w godzinach wieczornych w Poznaniu, a nagrodę odbierze zastępca prezydenta Wojciech Piniewski.- To jedno z ostatnich największych osiągnięć naszego miasta. Prestiżowe ogólnopolskie wydawnictwo dostrzega tężnię inowrocławską i w ramach kampanii promocyjnej sławi nasz obiekt i miasto. Poprzez promocję tężni i piękno Parku Solankowego przyciągana jest uwaga turystów, ale także inwestorów do naszego miasta. To stanowi element strategii naszego działania - mówi prezydent Inowrocławia Ryszard Brejza.Wyniki Plebiscytu zostaną zaprezentowane na łamach National Geographic Traveler nr 11/14. 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto