Dokument zawiera wytyczne dotyczące promocji marki Grudziądza i plan, według którego będą one wprowadzane. - Dodatkowo opracowany został nowy system identyfikacji wizualnej miasta w oparciu o wyznaczone w Strategii priorytety i kierunki promocji marki Grudziądza - mówi Magdalena Jaworska-Nizioł, rzeczniczka prasowa Urzędu Miejskiego.Aby opracować Strategię, wykonawca analizował atrakcyjność gospodarczą i turystyczną miasta i jego pozycję wśród innych miast województwa i kraju. - Firma przeprowadziła też konsultacje społeczne wśród przedstawicieli grudziądzkiego samorządu, by określić słabe i mocne strony wizerunku miasta oraz wskazać punkt wyjściowy do wyznaczenia kierunku dalszych działań promocyjnych - informuje rzeczniczka.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?