Władze klubu i przedstawiciele firmy zapewniają co prawda zgodnie, że "szanują historię i absolutnie nie przekreślają dawnej nazwy", a prezes Legii Paweł Kosmala dodaje nawet, że nie może nikomu nakazać używania tej nowej. Nie da się jednak ukryć, że właśnie nastała w polskiej piłce nożnej nowa era. Era, w której wszystko jest na sprzedaż, nawet historyczna nazwa.
Czytaj także: Zapowiedź meczu Legia-Gaziantepspor
No ale przecież koncern PepsiCo znany jest nie tylko ze swojego flagowego produktu. To również Gatorade - najpopularniejszy na świecie napój izotoniczny dla sportowców (a więc jednak mamy związek). Który, notabene, będzie od teraz oficjalnym napojem piłkarzy Legii. Logo Gatorade pojawi się nawet na oparciach krzesełek ławki rezerwowych. A poza tym, niby dlaczego reklama napoju ma być gorsza niż reklama telewizorów, butów albo firmy energetycznej czy ubezpieczeniowej?
Cały artykuł przeczytasz [tutaj](https://i.pl/pepsi-arena-zamiast-pilsudskiego-czyli-nowa-era-sponsoringu-w-polskiej-pilce/ar/435135)
Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
Wspaniałe show Harlem Globetrotters w Tauron Arenie Kraków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?