Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jaki rower wybrać? I gdzie wybrać się na wycieczkę rowerową w okolicach Warszawy? [PORADNIK]

Wiktor Porembski
Jednym tchem wymieniamy zatem firmy rowerowe, które są zauważalnie obecne na polskim rynku i jednocześnie produkują wystarczająco szeroką paletę modeli.  Oto one: Accent, Author, BMC, Cannondale, Canyon, Cube, Giant, GT, KTM, Kross, Lapierre, Mbike, NS Bike, Romet, Rose, Orbea, Poison, Scott, Specialized, Trek, Unibike. Naprawdę niezłą relację ceny do jakości mają też rowery B’twin i Rockrider, czyli marek własnych Decathlonu. 

Oczywiście te wszystkie firmy mają swoje określone specjalności i specjalizacje oraz bardzo różne polityki cenowe. By pozostać przy porównaniach z rynkiem samochodów, właśnie wymieniliśmy jednym tchem Dacię, Skodę, BMW i Jaguara.
Jednym tchem wymieniamy zatem firmy rowerowe, które są zauważalnie obecne na polskim rynku i jednocześnie produkują wystarczająco szeroką paletę modeli. Oto one: Accent, Author, BMC, Cannondale, Canyon, Cube, Giant, GT, KTM, Kross, Lapierre, Mbike, NS Bike, Romet, Rose, Orbea, Poison, Scott, Specialized, Trek, Unibike. Naprawdę niezłą relację ceny do jakości mają też rowery B’twin i Rockrider, czyli marek własnych Decathlonu. Oczywiście te wszystkie firmy mają swoje określone specjalności i specjalizacje oraz bardzo różne polityki cenowe. By pozostać przy porównaniach z rynkiem samochodów, właśnie wymieniliśmy jednym tchem Dacię, Skodę, BMW i Jaguara. pixabay.com/zdjęcie ilustracyjne
Jak wybrać odpowiedni rower, czego szukać, czego unikać? I jak dobrze zacząć sezon po zimowej (albo i dłuższej) przerwie w aktywnościach fizycznych? Oto nasz poradnik. Dalsza część artykułu poniżej.

Chyba najważniejsze jest to, żeby nie zepsuć sobie całej przyjemności już na etapie zakupu roweru. A właśnie tak będzie, jeśli kupimy tandetę, damy sobie wcisnąć rower za mały lub za duży lub też wreszcie wybierzemy model, który nie będzie odpowiadał naszym docelowym oczekiwaniom i zamiarom.

Tak zwany rower marketowy to niestety niemal zawsze pieniądze wywalone w błoto. Na ogół będzie on upiornie ciężki i niedorzecznie skonstruowany oraz złożony na osprzęcie wyjątkowo kiepskiej jakości. Co gorsza jednak, przy jakiejkolwiek banalnej usterce, w wypadku której w normalnym rowerze po prostu wymienia się zniszczoną lub zużytą część, może się okazać, że naprawa jest niemożliwa - bo np. hamulec, piasta czy zębatka typu no-name nie pasuje do niczego, co jest w powszechnym użyciu na rynku. Aha, takiego roweru z pewnością też nie sprzedamy - chyba że za cenę złomu.

**Zobacz też:

Problemy z przesiadkami i parkowaniem, hałas, uciążliwy ruch uliczny. Mieszkańcy stolicy oceniają życie w Warszawie

**

Jak uniknąć czegoś podobnego? To bardzo proste, kupujmy rowery wyprodukowane przez firmy zajmujące się produkcją rowerów. Czy kupilibyśmy samochód wyprodukowany w azjatyckiej fabryce zabawek? Albo skręcony w polskim garażu z części kupionych na AliExpress? No właśnie. To dokładnie tak samo jest z rowerami.

Zobaczcie nasz przegląd:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto