Notowana na warszawskiej giełdzie spółka Multimedia Polska otworzyła oficjalnie w Kaliszu swoje telefoniczne centrum obsługi klienta. W call center pracę znalazło blisko 400 osób.
Mimo panującej tendencji do zatrudniania w tym celu firm zewnętrznych, Multimedia od początku postawiły na stworzenie własnego Call Center. Pod numerem telefonu 0-801-706-801 można m.in. uzyskać informacje na temat aktualnej oferty oraz rozliczeń i płatności, zgłosić usterkę, zawrzeć umowę, aktywować usługi dodatkowe, czy też umówić montaż w przypadku zawarcia umowy u przedstawiciela handlowego. Call Center zajmuje się także telesprzedażą przychodzącą i wychodzącą. Konsultanci prowadzą ok. 240 tysięcy rozmów miesięcznie (110 tys. przychodzących i 130 tys. wychodzących). Za ich pośrednictwem CC sprzedaje miesięcznie ok. 9 tysięcy usług (30 proc. łącznej sprzedaży we wszystkich kanałach), podczas gdy w styczniu 2007 liczba ta kształtowała się w granicach 1-1,5 tysiąca.
- Wszyscy przechodzą szkolenia, zarówno z zasad obsługi klienta, jak też kompetencyjne. Każdy konsultant zna na bieżąco ofertę firmy – tłumaczy Sergiusz Urbaniak, dyrektor Departamentu Obsługi Klientów. – Nasi konsultanci mają przed sobą klarowną ścieżkę kariery: cała obecna kadra kierownicza Call Center to ludzie, którzy zaczynali jako stażyści! Klarowny jest także system motywacyjny. Warto być dobrym - najlepsi są odpowiednio nagradzani. Wszyscy pracownicy objęci są programem lojalnościowym: mogą np. chodzić na basen, siłownię, zajęcia fitness, czy też lekcje języków obcych – zaznacza Urbaniak.
Średnia wieku wynosi pracowników kaliskiego call center to 27 lat. 48 procent konsultantów to osoby z wyższym wykształceniem, pozostali, to głównie studenci. Niemal 30 procent zespołu stanowią kobiety. Dzwoniący abonent, bądź osoba zainteresowana zakupem usług operatora mogą mieć pewność, że zostaną obsłużeni przez osobę kompetentną, dokładnie zaznajomioną z ofertą i specyfiką działania Multimedia Polska
- Braliśmy pod uwagę trzy lokalizacje: Kalisz, Gdynię i Kutno. Ostatecznie wybór padł na Kalisz i osobiście bardzo się z tego cieszę. Jednak nie względy osobiste i moje związki z tym miastem zaważyły na tej decyzji, lecz czysty rachunek ekonomiczny i warunki jakie znaleźliśmy tutaj dla działalności takiego centrum. Sprawą chyba najważniejszą jest doskonały dostęp do kadry: młodych, wykształconych ludzi. Po drugie idealna lokalizacja z łatwym dostępem do sieci szkieletowej Multimedia Polska S.A. i po trzecie odpowiedni poziom kosztów pracy- podkreśla Andrzej Rogowski, prezes Zarządu Multimedia Polska.
Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?