Wszelkie nowe postanowienia, np. dotyczące zmian opłat i prowizji, w SKOK Kujawiak udostępniane były jedynie w komunikatach zarządu, wywieszanych w siedzibie firmy i w miejscach obsługi klientów.Umowy miały być tak sporządzane, że zmiany w opłatach i prowizjach nie wymagały doręczenia konsumentom nowego wzorca dokumentu. Mogli więc wcale o tym nie wiedzieć.Jeżeli więc np. ktoś wziął pożyczkę i nie pojawiał się w kasie osobiście, ponieważ pieniądze przelewał na konto - nie był świadomy, że jego miesięczna rata mogła wzrosnąć.- Postępowanie w sprawie Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej Kujawiak we Włocławku wszczęliśmy w lipcu - informuje Paweł Borecki z biura prasowego UOKiK. - Sprawdzamy, czy miało miejsce naruszenie zbiorowych interesów konsumentów.WIĘCEJ NA TEN TEMAT TUTAJ
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?