W wyniku współpracy duetu Paprocki&Brzozowiski z siecią sklepów Biedronka w ramach akcji "Zakochani pomagają" powstał wyjątkowy, walentynkowy koc, któremu towarzyszy informacja o działalności fundacji DKMS, która zajmuje się rejestracją potencjalnych dawców szpiku i komórek macierzystych. Jak mówi Marek Korzuch, bloger i ekspert rynku mediów, docelowym efektem tej akcji ma być zwiększenie liczby dawców.
Co godzinę jedna osoba w Polsce dowiaduje się, że ma białaczkę. Jedynym rozwiązaniem jest przeszczep szpiku i komórek macierzystych. W bazie Fundacji znajduje się obecnie prawie 450 tys. potencjalnych dawców, jednak wciąż to za mało. Znalezienie genetycznego bliźniaka często graniczy z cudem. Dlatego każda inicjatywa, mająca na celu zwiększenie liczby osób zarejestrowanych jako dawców jest szczególnie ważna.
Czytaj dalej: Pozbądź się bólu kręgosłupa!
Koc Paprocki&Brzozowski dla Biedronki
Walentynkowe koce w oryginalnych, romantyczne wzory pojawią się w około 2400 sklepach Biedronka w całej Polsce. Cena nie jest wygórowana, dlatego wszyscy liczą na sukces. Dodatkowo sieć sklepów Biedronka ofiarowała Fundacji DKMS 100.000 złotych na jej cele statutowe.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?