W wyniku współpracy duetu Paprocki&Brzozowiski z siecią sklepów Biedronka w ramach akcji "Zakochani pomagają" powstał wyjątkowy, walentynkowy koc, któremu towarzyszy informacja o działalności fundacji DKMS, która zajmuje się rejestracją potencjalnych dawców szpiku i komórek macierzystych. Jak mówi Marek Korzuch, bloger i ekspert rynku mediów, docelowym efektem tej akcji ma być zwiększenie liczby dawców.
Co godzinę jedna osoba w Polsce dowiaduje się, że ma białaczkę. Jedynym rozwiązaniem jest przeszczep szpiku i komórek macierzystych. W bazie Fundacji znajduje się obecnie prawie 450 tys. potencjalnych dawców, jednak wciąż to za mało. Znalezienie genetycznego bliźniaka często graniczy z cudem. Dlatego każda inicjatywa, mająca na celu zwiększenie liczby osób zarejestrowanych jako dawców jest szczególnie ważna.
Czytaj dalej: Pozbądź się bólu kręgosłupa!
Koc Paprocki&Brzozowski dla Biedronki
Walentynkowe koce w oryginalnych, romantyczne wzory pojawią się w około 2400 sklepach Biedronka w całej Polsce. Cena nie jest wygórowana, dlatego wszyscy liczą na sukces. Dodatkowo sieć sklepów Biedronka ofiarowała Fundacji DKMS 100.000 złotych na jej cele statutowe.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?