Kolekcja Junior marki 4F
Po raz pierwszy kolekcja ubrań dla dzieci w 4F - Junior Collection - została wzbogacona o wiosenno-letnie propozycje, dedykowane chłopcom i dziewczynkom powyżej ósmego roku życia. Modne fasony oraz wzory, a także funkcjonalność i wartości ochronne to jej najważniejsze atuty.
Linia ubrań dla chłopców stanowi luźne nawiązanie do aktualnej kolekcji męskiej. Kontynuowana jest przede wszystkim stylistyka kolorystyczna, pełna nasyconych odcieni zieleni, oranżu i błękitu, będących urozmaiceniem grafitowej czerni oraz szarego melanżu. Linia dla dziewczynek natomiast, koresponduje z łagodnymi odcieniami pasteli, obecnymi w aktualnej kolekcji damskiej 4F. Zarówno żywe, jak i stonowane kolory znajdziemy w formie aplikacji z motywami zwierzęcymi oraz haseł nawiązujących do aktywności sportowej, a także na bluzach, topach, kurtkach i wygodnych spodniach dresowych.
Istotnym elementem, który wyróżnia kolekcję Junior, jest dbałość marki 4F o funkcjonalność i zapewnienie bezpieczeństwa naszym maluchom. Wskazują na to oznakowania „bezpieczna odzież dla dzieci”, informujące o zgodności produktów z europejskimi normami. Oznacza to, że w ubraniach nie znajdziemy, np. sznurków do regulacji, a kaptury są odpinane za pomocą zatrzasków, a nie zamków. Dzięki temu, dzieciom nie grozi ewentualne zahaczenie o części garderoby. Ponadto, wszystkie kurtki z kolekcji posiadają odblaskowe logotypy, co zwiększa widoczność na drodze.
Kolekcja dostępna jest w następujących rozmiarach: chłopcy - 122-164 cm, dziewczynki 128-158 cm. Ceny wahają się między 39 a 199 zł. Salony marki 4F zlokalizowane są w centrach Factory Annopol i Factory Ursus.
***
Marka Factory
Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce.
Centra te stanowią nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.
Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów znajdujących w Polsce wynosi 84 500 m kw. W sklepach Factory oferowane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości, w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok. Asortyment sprzedawany
w Factory to niepowtarzalne produkty będące prototypami, nadwyżkami danej kolekcji lub pełnowartościowy, markowy towar z poprzednich sezonów.
Więcej informacji o centrach Factory można uzyskać pod adresem: www.factory.pl
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?