Firma odzieżowa Dziedzic Pruski wypuściła właśnie na rynek letnią kolekcję koszulek inspirowaną dzielnicami Warszawy. Na 11 wzorach znalazły się grafiki w ironiczny sposób oddające uroki poszczególnych części stolicy: od tętniących życiem Śródmieścia i Pragi, po uznawane za sypialniane Bródno i przemysłowo-biurowy Służewiec.
- To miasto ma wspaniały koloryt i silny lokalny klimat. Chcieliśmy pokazać, że każdy ma prawo identyfikować się ze swoją dzielnicą, niezależnie od tego, skąd do Warszawy przyjechał – tłumaczy Katarzyna Adamska, project manager marki – Polska odzież streetwearowa unika wychodzenia do małych społeczności. Uznaliśmy, że czas to zmienić.
Przez lata Dziedzic Pruski dorobił się licznej rzeszy fanów i oddanej internetowej społeczności. Jak podkreśla marka, w kampanii reklamowej dzielnicowych koszulek wzięli udział prawdziwi klienci, którzy zgodzili się, by opowiedzieć o ukochanych miejscach na mapie stolicy. Koszulki do kupienia na stroni firmy.
Zmiany w rządzie. Donald Tusk przedstawił nowych ministrów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?