Rozczarowanie i zdenerwowanie na twarzach osób które chciały załatwić swoje sprawy w biurze firmy.
Drzwi zamknięte a pracownicy dalej sobie świętują pozostawiając petentów zdenerwowanych.
Przecież można to było załatwić w inny sposób i nie lekceważyć tych z których żyjecie.
Czyżby w firmie nikt już nie myślał o przeciętnym Kowalskim który ma pilną sprawę do załatwienia a musi pocałować klamkę w drzwiach.
To nie jest jedyny przykład lekceważenia klienta w tej firmie.
Weżmy przykład z B.O.K. Kolejka petentów a obsługuje tylko jedna pracownica bo pozostałe są na szkoleniu. Szkolmy pracowników ale nie w godzinach pracy.
Szanowny Panie Prezesie i szanowni pracownicy przestańcie lekceważyć klientów waszej firmy.
MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?