Olbrzymia popularność „Kubotów” sprawiła, że marka od ponad 25. lat jest symbolem polskich lat 90. Dwa lata temu marka przeszła reaktywacje. Produkty pojawiły się m.in. w sieci sklepów "Biedronka", gdzie cieszyły się ogromną popularnością. Teraz właściciel marki uruchamia własną wyspę w galerii handlowe Blue City. W ofercie znajduje się kilkanaście różnych modeli klapków, w tym basenowe klapki Pro i skórzane klapki Premium, japonki, skarpety, a także streetwearowe kapelusze bucket hat, czapki beanie oraz inne akcesoria. Dostępne są także klasyczne klapki na rzepy dla dorosłych i dzieci. Wszystkie produkty są zaprojektowane przez polskich projektantów.
Wyspa, na której dostępne są artykuły Kobota znajduje się na poziomie -1 Blue City, na wysokości lokalu Lider Optyk, niedaleko salonu EMPIK.
Selfie Space
Co więcej, w Blue City została otwarta także wyjątkowa przestrzeń dla miłośników selfie. Dziewięć efektownych pokoi tworzy Selfie Space - krainę, w której można zrobić oryginalne zdjęcia i filmy.
- Zrobione w nich zdjęcia wyglądają wyjątkowo atrakcyjnie np. na Instagramie czy nagraniach na TikToku, a sama zabawa dostarcza niezapomnianych wrażeń - informuje Blue City. Selfie Space zajmuje 360 mkw. znajduje się na poziomie -1, obok Media Markt.
Zobaczcie też:
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?