Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

KZoT*Kilka Zdań o Turystyce (1) Podsumowaliśmy 20-tą kadencję działania PTTK w Zielonej Górze

Szambelan Lubuski
Szambelan Lubuski
prezydium za stołem z zielonym suknem
prezydium za stołem z zielonym suknem członek PTTK
S P R A W O Z D A N I E Zarządu Zielonogórskiego Oddziału PTTK z działalności za lata 2009-2012 przygotowane na XXI Zjazd Delegatów Zielonogórskiego Oddziału (10 marca 2013)

Zgodnie ze statutem Zielonogórski Oddział PTTK w dniu 21 marca 2009 roku odbył swój zjazd sprawozdawczo wyborczy.W oparciu o procedury zatwierdzone przez Zarząd Główny, na naszym poprzednim Zjeździe powołana została Komisja Skrutacyjna która przeprowadziła wybory członków władz Oddziału na nową kadencję.
W wyniku wyborów do Zarządu weszło 7 osób.Na pierwszym posiedzeniu Zarząd ukonstytuował się jak następuje:
Prezes - kol. Adam Łochowski;Viceprezes do spraw organizacyjno-finansowych - Waldemar Osypinski.Viceprezes do spraw młodzieżowych - Józef Stański,Skarbnik - Lech Kaźmierczak,Sekretarz - Zdzisław Piotrowski
a kol. Mirosława Jabłonka i Marek Gula zostali członkami Zarządu.
Posiedzenia Zarządu odbywane okresowo były protokołowane na bieżąco i podpisywane przez osoby biorące udział w posiedzeniu.
Zgodnie z wymogiem statutowym na posiedzenia był zapraszany i wielokrotnie uczestniczył Przewodniczący Oddziałowej Komisji Rewizyjnej, co potwierdzał swoim podpisem.
Na posiedzeniach omawiano bieżące problemy i podejmowano decyzje w formie uchwały którą redagował sekretarz a podpisywali członkowie Zarządu i stemplowali pieczęciami imiennymi.
W poszczególnych latach zwołano 20 posiedzeń i podjęto 44 uchwał.Rok 2009 - 6 posiedzeń , podjęto
12 uchwałRok 2010 – 7 posiedzen podjęto 18 uchwałRok 2011 - 3 posiedzenia, podjęto 9 uchwałRok 2012 – 4 posiedzen, podjęto 5 uchwał
Początek kadencji nowo wybranego Zarządy Zielonogórskiego Oddziału PTTK to problemy lokalowe.Na skutek zmian organizacyjnych Punktu Informacji Turystycznej otrzymaliśmy od Miejskiego Ośrodka Sportu , Rekreacji i Turystyki wypowiedzenie umowy o wspólnym użytkowaniu lokalu pod adresem ul. Kupiecka 15.
Kłopoty władz miejskich z przeciągającą się adaptacją pomieszczeń na parterze staromiejskiego ratusza pozwoliły zyskać nam czas na przebudowę naszych pomieszczeń pod adresem Kupiecka 17 tak aby urządzić wejście z boku, z przejazdu do podwórza kamienicy.
Z kłopotami ale zgodnie z prawem, pozyskano wykonawcę dokumentacji, uzyskano stosowne zezwolenia i dokonano przebudowy bocznej ściany w której urządzono okno wystawowe i wejście do biura Obsługi Ruchu Turystycznego.
W dniu 11 października 2010 przeniesiono BORT do nowego lokalu, spełniającego podstawowe standardy.
W dalszej części adaptowanych pomieszczeń uzyskano (z dniem 25 listopada 2010) biuro i archiwum Zarządu Oddziału.
Powyższe remonty opłacono z funduszy własnych oddziału.W lokalu biura odbywają się posiedzenia Zarządu oraz zespołów działaczy czy kół i klubów.
* * *
Na fotografii (od lewej) Józef Stański; Zdzisław Piotrowski; Adam Łochowski, Waldemar Osypinski; Lech Kaźmierczak.
* * *O dokonaniach kół i klubów będę pisał.*  *  *Mój tekst jest legalny bowiem „impreza" była zlokalizowana poza Starówką i dotyczyła przeszłości. 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto