- Królewskie jest jak wierny kibic – zawsze z klubem, na dobre i na złe. Współpracujemy od 7 lat, do tej pory obie strony były bardzo zadowolone z tej współpracy i postanowiliśmy ją kontynuować – powiedział prezes Legii Paweł Kosmala.
Czytaj także: T-Mobile Ekstraklasa. Boisko Legii nasiąknięte, ale gotowe do gry
"Królewskie" jest partnerem Legii nieprzerwanie od 2004 roku. Sponsoring warszawskiej drużyny wpisuje się w strategię marki "Królewskie", która jako piwo regionalne uczestniczy w życiu Warszawy i jej mieszkańców. W swojej działalności marketingowej marka nawiązuje do sponsoringu Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa i ważnych dla niego i jego Kibiców wydarzeń.
źródło: leiga.com
Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?