Budimex włącza się do kampanii społecznej uświadamiającej zagrożenie jakie stanowi dla zdrowia COVID-19 i koronawirus. Nowy spot, w którym bohaterowie mówią o autentycznych skutkach wywołanych chorobą, będzie emitowany w Internecie od połowy stycznia 2021 roku. Przeżycia przedstawione w filmie oparte są o prawdziwe relacje osób, które przeszły chorobę. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi jak, pomimo rozpoczęcia szczepień cały czas stanowi epidemia. Największy polski generalny wykonawca budowlany zaangażował się w walkę z COVID już na wiosnę 2020 roku i od tego czasu wsparł ponad 30 szpitali i placówek opieki funduszami i darami materialnymi o wartości ponad 3 mln zł.
Epidemia będzie miała cały czas wpływ na nasze życie prywatne i zawodowe – mówi Cezary Mączka, Członek Zarządu Budimex – zależy nam żeby, szczególnie wiosną, liczba nowych zachorowań i była jak najmniejsza. Zależy to cały czas w dużym stopniu od nas – jak się zachowujemy społecznie i czy przestrzegamy zasad higieny – dodaje Cezary Mączka. Mimo, że budownictwo zostało dotknięte przez restrykcje gospodarcze w mniejszym stopniu niż inne gałęzie gospodarki, Budimex wycenia koszty wywołane pandemią do tej pory na 30 mln zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?