Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Lidl, Warszawa. W czwartek otwarcie nowego sklepu na Białołęce. Sieć kusi promocjami

Redakcja
fot. mat. pras
W czwartek, 17 grudnia, na warszawskiej Białołęce otworzy się nowy sklep sieci Lidl. Pierwsi klienci będą mogli zrobić tam zakupy już o 6 rano. Jak zapowiada firma - na sklepowych półkach mają znaleźć się wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach. Szczegóły w artykule poniżej.

Lidl na Białołęce. Wielkie otwarcie coraz bliżej

Już w czwartek, 17 grudnia, Lidl otworzy swój kolejny obiekt w Warszawie. Tym razem sieć stawia nowy sklep na Białołęce, przy ul. Światowida 53D. Pierwsi klienci będą mogli zrobić zakupy już od 6 rano. Zgodnie z zapowiedziami firmy, w nowo otwartym sklepie mieszkańcy Białołęki znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w zrównoważony sposób.

W dniu otwarcia na klientów czekać będzie aromatyczna kawa serwowana przez baristę oraz specjalne promocje na artykuły spożywcze i przemysłowe.

- Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla”, pieczywa bez konserwantów „Chrupiące z Pieca”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków wegańskich marki „Cien Food For Skin”. W asortymencie sklepów znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach - ogłosiła sieć Lidl.

Nowy sklep sieci Lidl w Warszawie, przy ul. Światowida 53D ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1350 mkw. W obiekcie zostało zatrudnionych 29 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 23:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 22:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z 80 miejsc parkingowych.

- Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto