Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Lip Lab - jedyne w Polsce miejsce, w którym stworzycie spersonalizowaną szminkę oraz wykonacie analizę kolorystyczną

Sandra Gozdur
Sandra Gozdur
Krystian Dobuszyński
Szminka o smaku różowego szampana, malinowych trufli, a może paryskiej róży? Żółta, zielona, niebieska czy czerwona? W Lip Labie wszystko jest możliwe. To jedyne takie miejsce w Polsce, w którym możecie stworzyć spersonalizowaną pomadkę lub błyszczyk o dowolnym kolorze, smaku i zapachu. Co więcej, to także jedyne miejsce w naszym kraju, oferujące rozbudowaną analizę kolorystyczną. Dzięki niej odkryjecie indywidualną paletę barw, która podkreśli atuty urody. Więcej w artykule poniżej.

Znajdujące się na ul. Bartoszewicza 11 laboratorium to raj dla każdej kobiety. Jest to jedyne miejsce w Polsce, które oferuje stworzenie spersonalizowanej pomadki oraz wykonanie rozbudowanej analizy kolorystycznej. Po wyjściu z Lip Labu każda klientka będzie miała nie tylko kosmetyk idealnie do siebie dobrany, ale również będzie wiedziała jakie kolory najbardziej do niej pasują. Nie ma chyba kobiety, która choćby raz w życiu nie zastanawiała się czy np. kolor czerwony, różowy czy seledynowy na pewno do niej pasuje.

- Jest to jedyne miejsce, w którym tak bardzo interesujemy się kolorem. Kobiety mogą zobaczyć jaki ogromny wpływ na nasz wizerunek ma kolor. Nie chodzi wyłącznie o szminkę, makijaż, tyko również o ubranie, włosy, o to, co dzieje się koło twarzy - wyjaśnia Magdalena Borowik, wizażystka i kreatorka koloru w Lip Labie.

Lip Lab - jedyne w Polsce miejsce, w którym stworzycie spers...

Spersonalizowana pomadka

Przygotowanie spersonalizowanej pomadki to wbrew pozorom nie jest łatwe zadanie. Proces składa się z kilku etapów. Pierwszym z nich jest pielęgnacja, czyli odpowiednie przygotowanie ust. Rozpoczynamy od peelingu, następnie nakładamy maskę, a na koniec balsam. Pielęgnacja wykonywana jest kosmetykami marki Sara Happ, dostępnej wyłącznie w Lip Labie.
Następny etap to kreacja swojej wymarzonej szminki. Na podstawie własnych potrzeb, preferencji i typu kolorystycznego urody, razem z konsultantką tworzymy unikalny kolor.
- Po doborze koloru, po różnych próbach na ustach, po sprawdzeniu jak wygląda zarówno w świetle dziennym, jak i sztucznym, jak się komponuje z karnacją, przechodzimy do dodatków. Wybieramy nawilżenie szminki, wykończenie – satynowe, matowe oraz wybieramy zapach i smak - tłumaczy Magdalena Borowik. - Zapachy mamy od egzotycznych, bardzo cytrusowych, po bardziej słodkie czy orzeźwiające. Mamy też paryską różę, która bardzo kojarzy się ze szminką. Jeżeli chodzi o smaki to mamy m.in. orzech, czekoladę, malinę czy wiśnię.

Większość kobiet wybiera klasyczną czerwień czy róż, ale Lip Lab dzięki swojej szerokiej gamie pigmentów, a także wielu rodzajów diamentowych i metalicznych pyłków oraz brokatów, może stworzyć także szalone kompozycje.

Trzeci etap to podgrzewanie, odwirowywanie, zamrażanie i formowanie produktu. W tym momencie można zobaczyć jak fizycznie powstaje szminka w małym laboratorium.
Co ważne, do Lip Labu można przynieść np. pomadkę, która już się kończy. Wizażystki w bardzo staranny sposób odtworzą dany kolor. Także receptura tworzonej szminki lub błyszczyka jest zapisywana i przechowywana w archiwum. Dzięki temu można wrócić po dokładnie taką samą.

Cena wykonania spersonalizowanej pomadki to 149 zł, a błyszczyka - 99 zł.

Glam Lab

- Oferujemy dodatkowe usługi, które łączą się z kolorem. I też przez to jest nam łatwiej dobrać szminkę. Mamy część Glam Lab, gdzie tworzymy makijaże i wykonujemy analizę kolorystyczną - dodaje Magdalena.

Analiza kolorystyczna to wyjątkowa usługa, która odkrywa indywidualną paletę barw, która podkreśla atuty urody oraz harmonizuje z kolorem oczu, skóry i włosów. Wykonuje się ją w bardzo prosty sposób, a efekty mogą być bardzo zaskakujące.

- Mamy specjalne akcesoria do wykonywania analizy, tzw. „słoneczka kolorystyczne”. Przykładamy je do twarzy i analizujemy, które najbardziej pasują. W Lip Labie mamy szeroki wybór podtypów. Zazwyczaj do wyboru są tylko 4, a my mamy ich aż 12 - opowiada Magdalena. - Później korzystamy z chust, których mamy prawie 500. Podobnie jak w przypadku "słoneczek", przykładamy do twarzy i obserwujemy jak oczy oraz cera grają z kolorem.

W nowoczesnym systemie, czyli 12 podtypów, typ kolorystyczny określa się w podobny sposób jak w przypadku klasycznej techniki analizy czterech pór roku, tzn. przypisując danej osobie trzy atrybuty koloru: odcień, czyli temperatura koloru (ciepły, chłodny), walor (jasny, ciemny) oraz chromatyczność (czysty, zgaszony).

Tym samym wyróżniamy typy kolorystyczne:

  1. Jasna wiosna (Light spring)
  2. Ciepła wiosna (Warm spring)
  3. Czysta wiosna (Clear spring)
  4. Jasne lato (Light summer)
  5. Zgaszone lato (Soft summer)
  6. Chłodne lato (Cool summer)
  7. Zgaszona jesień (Soft autumn)
  8. Ciepła jesień (Warm autumn)
  9. Ciemna/głęboka jesień (Deep autumn)
  10. Chłodna zima (Cool winter)
  11. Czysta zima (Clear winter)
  12. Ciemna/głęboka zima (Deep winter)

Jeśli dana barwa pasuje do naszego typu urody, skóra wygląda na świeżą, wypoczętą i zdrową. Usta wydają się bardziej czerwone, a w oczach pojawia się blask. Z kolei kolor, który do nas nie pasuje powoduje, że twarz wygląda na zmęczoną i bez wyrazu, karnacja przybierze odcień szarawy lub dość wyraźnie się zaczerwieni, usta są blade, a cienie pod oczami czy drobne zmarszczki jeszcze bardziej widoczne.

Podczas analizy można dowiedzieć się nie tylko jakim jesteśmy typem kolorystycznym, ale także nauczyć się samodzielnie dostrzegać zależności zachodzące pomiędzy poszczególnymi barwami oraz poznać podstawowe zasady komponowania kolorów w ubiorze i makijażu na bazie swojej gamy barw.

Koszt analizy kolorystycznej to 399 zł.

Karty prezentowe i eventy

Nie macie pomysłu na prezent dla swojej ukochanej, siostry, mamy czy cioci? Karta prezentowa do Lip Labu może być idealnym podarunkiem. Na stronie internetowej (LINK) znajdziecie wiele pakietów.
Co więcej, w tym miejscu można również zorganizować różne eventy. Lip Lab otwarty jest zarówno na klienta biznesowego, jak i indywidualnego. Popularnością cieszą się wieczory panieńskie i urodziny. Klienci biznesowi zaś, w pokazach lub warsztatach Lip Lab widzą możliwości pobudzenia kreatywności grup swoich pracowników, a także ciekawy benefit na imprezy firmowe.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto