W poniedziałek 19 czerwca udało się połączyć dwie przyszłe stacje metra na Targówku. Podziemny korytarz o długości 420 metrów pomiędzy stacją C18 Trocka (stamtąd ruszyła maszyna drążąca TBM) a stacją C17 Targówek jest już gotowy.
- Tarcza Maria drążąca ze stacji Trocka przebiła się właśnie na stację Targówek - poinformowała Hanna Gronkiewicz-Waltz. To jednak dopiero część podziemnej trasy. Wschodni-północny odcinek ma mieć długość 2,2 kilometra. Maria, czyli maszyna drążąca przesuwa się w tempie 10 metrów na dobę. Oznacza to, że cały tunel na Pradze/Targówku powinien być gotowy na wiosnę przyszłego roku. Potem montowana będzie elektronika oraz cały system sterowania podziemną koleją.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?