W Coffee Heaven serwowana jest wyłącznie kawa z certyfikatem Rainforest Alliance, gwarantującym jej pochodzenie z plantacji szanujących środowisko naturalne. Kawa CHAI caffe latte, z której sprzedaży w kawiarniach sieci część dochodu zasili budżet WWF Polska, cieszy się dużym uznaniem wśród klientów. Dostępna jest w trzech oryginalnych wariantach smakowych, których nazwy nawiązują do zagrożonych gatunków zwierząt: Turtle, Orka i Tiger. Aby zaznaczyć obecność WWF w kampanii, do trzech dotychczasowych odmian dołączyła Panda, której nazwa nawiązuje do logotypu fundacji.
Martyna Wojciechowska uczestnicząc w happeningu podkreślała, że jej obecność jako ambasadorki akcji jest całkowicie naturalna, gdyż temat ratowania środowiska jest jej bardzo bliski. Mówiła o licznych przypadkach rażącej lekkomyślności w gospodarowaniu zasobami naturalnymi planety, których była świadkiem podczas swoich licznych podróży.
Podróżniczka wspomniała o ośrodkach dla osieroconych małych orangutanów, których matki zabijane są jako szkodniki na polach uprawnych. Mówiła także o wielkich cierpieniach słoni, które – już na zdecydowanie mniejszą skalę – są pozbawiane życia, by z ich ciosów można było wykonywać ozdoby. Wspominała także o umierających w męczarniach żółwiach morskich, które połykają dryfujące po powierzchni oceanów plastikowe torebki.
W ramach happeningu przed kawiarnią coffeeheaven przy ul. Chmielnej 33 (budynek kina Atlantic) ustawione zostały tablice z dziurkowanymi symbolami zwierząt, od których pochodzą nazwy kaw: Panda, Orka, Turtle i Tiger. Każdy, kto w tym dniu zakupił jedną z kaw otrzymywał specjalną słomkę, którą można było umieścić w otworze tablicy.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?