Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Z jakimi problemami najczęściej dzwonią mieszkańcy?
Organizacja życia miasta w pandemii
Ważnym obszarem zgłoszeń były również sprawy związane ze stanem pandemii. Jak podaje stołeczny ratusz, mieszkańcy pytali o kursowanie komunikacji miejskiej, korzystanie z karty miejskiej (możliwość zawieszenia), koszty parkowania, organizację edukacji, pomoc społeczną oraz szczegółowe regulacje związane z organizacją życia w mieście. Wymuszona przez epidemię zmiana sposobu życia wpłynęła także na zmiany w rodzajach interwencji zgłaszanych do Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. W 2020 r., częściej niż we wcześniejszym roku, mieszkańcy Warszawy zwracali uwagę na hałas, wybryki chuligańskie i zakłócanie ciszy nocnej. Również dokuczliwe prace budowlane oraz uciążliwe zapachy częściej były zgłaszane. Zmieniły się także godziny, w których mieszkańcy kontaktowali się z Warszawa 19115. W stosunku do 2019 r. więcej zgłoszeń wpływało w godzinach popołudniowych oraz wieczornych.