Moda, Warszawa. Marki, na które wciąż czekamy a są na całym świecie
Uniqlo
Japońska sieciówka została założona w mieście Ube w 1949 roku i stanowi trzeci najlepiej zarabiający koncern odzieżowy na świecie, a jej właściciel należy do czołówki najbogatszych Japończyków. Uniqlo to obecnie ponad 1300 sklepów w 15 krajach świata (w tym w Europie, m.in. Wielkiej Brytanii i Belgii). Co stoi za takim sukcesem marki? Tradycja rodzinna, świetne zarządzanie i niskie ceny. Firma stawia m.in. na jednakowe wynagrodzenia w kadrach kierowniczych oraz na trzymiesięczne szkolenia pracowników przed podjęciem pracy. Ważne jest także, aby mogli zachować równowagę między życiem prywatnym a zawodowym. W sklepach Uniqlo znajdziemy ubrania proste i uniwersalne, które można łączyć ze swoim stylem w dowolny sposób, każdego dnia w roku. Uniqlo opisuje swoją ofertę jako: "wysokiej jakości odzież codzienna w niezwykle przystępnych cenach dla mężczyzn, kobiet i dzieci". Ceny są normalne - ok. 60 zł za T-shirt czy 50 zł za kapcie.