Modo Domy Mody. Co znajdziemy w środku? Byliśmy przed otwarciem [ZDJĘCIA, WIDEO]

Piotr Wróblewski
Modo Domy Mody. Co znajdziemy w środku? Byliśmy przed otwarciem [ZDJĘCIA]
Modo Domy Mody. Co znajdziemy w środku? Byliśmy przed otwarciem [ZDJĘCIA] Szymon Starnawski
Modo Domy Mody to wyjątkowe centrum handlowe. Znajdzie się tam ponad 350 butików, głównie polskich projektantów. Byliśmy tam przed otwarciem. Zobacz naszą relację.

Przy ul. Łopuszańskiej 22 powstał olbrzymi budynek. Już wkrótce Modo Domy Mody będzie jednym z ulubionych miejsc dla osób szukających nietuzinkowych kreacji. Na powierzchni 28 tys. mkw. znajdą się wyjątkowe sklepy. W nich kolekcje m.in. Łukasza Jemioła, Teresy Rosati, duetu Paprocki Brzozowski, Natashy Pavluszenko czy Joanny Kruczek. Wielkie otwarcie zaplanowano na weekend 17 i 18 października.

- Nie znajdziemy tu sklepów sieciowych i wielkopowierzchniowych, tylko małe, autorskie butiki – mówi Dorota Wróblewska z Modo Domu Mody. - Podoba mi się podejście właścicieli. Oni rozumieją modę, dlatego w Modo będą też debiuty projektantów, których jeszcze nie są szerzej znani. Oni tutaj otwierają swoje pierwsze butiki - dodaje.

Źródło: Naszemiasto.pl

Co znajdziemy w Modo Dom Mody?

Przestrzeń została podzielona na trzy strefy. ART Fashon, BRAND Fashion i POP Fashion. Pierwsza w z nich, ART Fashion to miejsce przeznaczone dla projektantów, którzy firmują butiki swoimi nazwiskami. Poza wymienionymi: Łukaszem Jemiołem, Teresą Rosati czy Plants by Paprocki Brzozowski, pojawią się debiutanci, jak sklep obiecującego projektanta Jacoba. W sumie ta strefa zajęta została przez 100 unikatowych butików.

- Pomysł od początku mi się podobał. Jest niezwykle nowatorski. W Polsce takiego miejsca do tej pory nie było - powiedziała nam projektantka Teresy Rosati, która w Modo otwiera butik ze swoją najnowszą kolekcją.

BRAND Fashion to część galerii przeznaczona dla marek. Są tam m.in. Monnari, Inglot, Triumph, Sophie Marel, Henry Lloyd, Wólczanka i Redi Fashion. Ostatnia strefa POP Fashion prezentuje modę popularną. Nie będzie tam standardowych „sieciówek”, a takie sklepy jak: Kate Ross, Pretty Girl, Jeel czy Atut. Są tu butiki przeznaczone dla kobiet, mężczyzn, a także te z modą dziecięcą.

We wszystkich miejscach będziemy mogli liczyć na pomoc specjalistów, często także projektantów. - Chcieliśmy, żeby Modo stało się Doliną Krzemową mody – mówi Nazim Albayrak, członek zarząd firmy inwestorskiej. - Cenimy wysoką jakość produktów i usług sprzedażowych, szanujemy profesjonalizm, talent i innowacyjność. Okazuje się, że to wystarczyło, aby urzeczywistnić nasz pomysł – dodaje.

Jak wygląda wnętrze Modo Dom Mody?

Butiki zlokalizowane są w nowoczesnej i otwartej przestrzeni. Będzie tu miejsce na: akcesoria, biżuterię, bieliznę, galanterię i torby, modę (damską, męską i dziecięcą), obuwie oraz sklepy związane ze zdrowiem i urodą. Cały budynek jest jasny, przestronny i zrealizowany zgodnie z założeniem, żeby klient czuł się swobodnie. Poza butikami, w Modo znalazło się miejsce na strefę gastronomiczną, a w niej kawiarnie i restauracje. Inne punkty usługowe stanową: kantor, pralnia, sklep spożywczy oraz biuro podróży. Przed wejściem znalazło się miejsce na duży parking na 1000 samochodów.


Jeśli jesteś zainteresowany patronatem naszemiasto.pl – napisz pod adres [email protected]
Jeśli chciałbyś zrobić projekt niestandardowy z naszemiasto.pl – napisz pod adres [email protected]

Wideo

Komentarze 4

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

a
aaa
Żałosny sklep. I te debilne nazwy tych butkow. Czym bardziej włosko brzmiący tym lepiej. Sklep świeci pustkami. Jest wiecej personelu niz klientow.
v
vfdvdf
Fatalna obsługa nie polecam - pustki i ekspedientki które tylko gadają przez telefon.... to nie jest obsługa premium
b
braq
to chyba nie są polskie firmy ? polskie firmy miałyby polskie nazwy ...
l
lol
Wółczanka - czyli fashion dla zwierząt?
Dodaj ogłoszenie