Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Multimedia odcina internet bez ostrzeżenia

Ewelina Oleksy
Firma działa irracjonalnie, bez ostrzeżenia wyłącza kablówkę i internet swoim klientom fot.Janusz Wójtowicz
Firma działa irracjonalnie, bez ostrzeżenia wyłącza kablówkę i internet swoim klientom fot.Janusz Wójtowicz
Ludzie chcą płacić, ale nikt nie przysyła rachunku Wrocławianie mają zastrzeżenia do usług firmy Multimedia. Ich zdaniem szwankuje z wystawianiem rachunków za telefon, internet i telewizor.

Ludzie chcą płacić, ale nikt nie przysyła rachunku
Wrocławianie mają zastrzeżenia do usług firmy Multimedia. Ich zdaniem szwankuje z wystawianiem rachunków za telefon, internet i telewizor. Albo pojawiają się one z dużym opóźnieniem, albo nie ma ich wcale.

- To skandal, żebym musiała upominać się o własne rachunki - nie kryje nerwów Alicja Kolesińska z ul. Kamiennej. Już w marcu zgłaszała nam, że ciągle czeka na te za ubiegłe dwa miesiące. Wszystkie zaległe razem dostała dopiero na początku kwietnia. Sama próbowała interweniować. Na miejscu usłyszała, że brakuje roznosicieli i że musi poprosić o wystawienie duplikatu swoich faktur.
- Obiecali, że je przyślą, ale w końcu nie przysłali - narzeka pani Alicja. Jak opowiada, firma telefon do siebie zlikwidowała i aby się czegoś dowiedzieć, trzeba do niej iść. I rzeczywiście, bezpośrednio do biura obsługi klienta przy ul. Powstańców Śląskich dodzwonić się nie da. Głos nagrany na sekretarkę informuje wszystkich o ogólnopolskiej infolinii dla klientów. Łukasz Wąsik, mieszkaniec ul. Zachodniej, rachunków za usługi internetowe nie widział od pół roku . Mimo to kilka dni temu Multimedia bez żadnego powiadomienia odcięła mu internet. W podobnej sytuacji jest Joanna Jadczak z ul. Kruszwickiej. - Nie dostaję rachunków, więc to logiczne, że ich nie mogę zapłacić - opowiada kobieta. Obawia się również, że internet zniknie bez zapowiedzi, gdy będzie mięć jakąś ważną pracę. - To na pewno pojedyncze przypadki - zapewnia Paulina Kamyk z biura prasowego Multimedia Polska. Obiecała, że wszystkie sygnały na pewno potraktują poważnie i z każdym klientem problemy wyjaśnią indywidualnie. Poleca też, aby było szybciej skontaktować się z telefonicznym biurem obsługi. Co zrobić, jeśli dana firma spóźnia się z dostarczeniem nam faktur? - Najlepiej zgłosić się do nas po pomoc. Na pewno będziemy interweniować i pomożemy walczyć o swoje - podpowiada Jerzy Barański, miejski rzecznik konsumentów. Można to zrobić osobiście przy ul. Świdnickiej 53 lub telefonicznie nr 071-777-75-59. Biuro rzecznika czynne jest codziennie od 8 do 15.30, a w środy o dwie godziny dłużej.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto