Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Na stacjach Lukoil znajdziemy asortyment sklepów Carrefour express

Redakcja
Nabiał, owoce, olej, czy katchup - produkty, po które zwykle udajemy się do supermarketu albo sklepu osiedlowego, od piątku będziemy mogli znaleźć na stacjach paliw Lukoil. To nie tylko ukłon w stronę klientów zmotoryzowanych, ale także tych, którzy standardowo chcą udać się do sklepu po zakupy.

Kluczową rolę odegrają niskie ceny asortymentu, charakterystyczne dla supermarketów, a nie stacji. Aktualnie, na terenie Polski znajdują się 22 takie obiekty.

Przedstawiciele dwóch międzynarodowych koncernów - sklepów Carrefour i stacji Lukoil ogłosili oficjalne ropoczęcie współpracy franczyzowej na terenie Polski. Poprzedzony testami w 5 miastach projekt, zakłada stworzenie innowacji, łączącej w sobie cechy standardowego sklepu na stacji paliw i sklepu osiedlowego. Oferowany asortyment będzie dostosowywany odpowiednio do lokalnych warunków - inny znajdziemy w centrum miasta i inny na trasach przejazdowych.

Czytaj także: Otwarcie Carrefour express na Nowym Świecie. Popularny market w prestiżowej lokalizacji

Wszystkie placówki są czynne 24 h/h, 7 dni w tygodniu. W Warszawie, jak dotąd uruchomiono 6 takich obiektów, ale zarządy koncernów przewidują stopniowy wzrost liczby sklepów na stacjach Lukoil. Podkreślają tym samym, że nie mają zamiaru dokonywać transformacji gdziekolwiek, tylko i wyłacznie dla samej idei - ich głównym celem jest bowiem odpowiedź na konkretne potrzeby konsumentów.

Zatem, co takiego znajdziemy w środku? W zasadzie wszytsko, czego oczekujemy po zakupach spożywczych - nabiał, wędliny, pieczywo, owoce i warzywa czy napoje w wielopakach. Przy okazji, nie znikną akrtykuły związane stricte z branżą auto-moto albo ciepłe przekąski typu fast food, na które w Polsce coraz bardziej rośnie zapotrzebowanie.

Koncept połączenia Lukoila z Carrefourem powstał w Belgii, której specyfika rynkowa, jak podkreśla dyrektor generalny Lukoil Company Bulat R. Subaev "funkcjonuje bardzo podobnie, jak w Polsce". Zarząd czyni dalekosiężne plany i ma nadzieje, że współpraca będzie owocna.

Bo na to, czy ów innowacyjny projekt okaże się sukcesem, wpływ mamy tyko my - konsumenci.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto