Najgorsza kampania reklamowa wszech czasów? Krakowski deweloper nie przestaje zaskakiwać [WIDEO]

red
Najgorsza kampania reklamowa wszech czasów? Krakowski deweloper nie przestaje zaskakiwać [WIDEO]
Najgorsza kampania reklamowa wszech czasów? Krakowski deweloper nie przestaje zaskakiwać [WIDEO] spot GL Development
Od kilku tygodni w sieci pojawiają się regularnie nowe odsłony reklamy jednego z krakowskich developerów. Internauci zgodnie uznali, że jest to prawdopodobnie najgorsza kampania reklamowa ostatnich lat.

"A mogłeś kupić mieszkanie" - pod takim hasłem produkowane są reklamy. Do tej pory pojawiły się trzy wersje filmów i wygląda na to, że ta seria jeszcze się nie skończyła.

W każdej reklamówce na koniec pojawia się starszy człowiek, który emocjonalnym głosem opowiada o miejscu inwestycji, cenach za metr kwadratowy i potencjalnych ratach kredytu. Swojej wypowiedzi nie kończy, ponieważ zaczyna płakać.

Miało wyjść śmiesznie? Nie wyszło. Miało wzbudzić zainteresowanie? Udało się, ale czy o to chodzi w sprzedaży mieszkań i budowaniu marki?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie