Spot reklamuje programy i konkursy dla naukowców, które mają muzyczne tytuły: Maestro, Sonata, Harmonia, Preludium i Opus. Jest utrzymany w konwencji muzycznej. Pięć osób gra na instrumentach, pojawiają się tytuły projektów dla naukowców, a na końcu informacja, że NCN gra dla polskiej nauki.
Warszawa na weekend - co, gdzie, kiedy?
- Strasznie słabe, w ogóle nie kojarzy się z nauką, raczej z teledyskiem kiepskiej kapeli. Fakt, że nazwy konkursów wiążą się z muzyką tego nie usprawiedliwia - nauka powinna być na pierwszym planie - sugeruje jeden z internautów komentujący spot na You Tube. - Zamiast wydawać publiczne pieniądze na wątpliwą promocję, lepiej wesprzeć dodatkowy projekt badawczy - dodaje.
A jak Wam się podoba spot?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?