Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nieoczekiwany uśmiech. Zobaczysz go w centrach handlowych!

red
Nieoczekiwany uśmiech. Zobaczysz go w centrach handlowych!
Nieoczekiwany uśmiech. Zobaczysz go w centrach handlowych! mat. pras.
Wielki wybuch śmiechu – idea przewodnia kampanii realizowanej w centrach handlowych Grupy Unibail-Rodamco.

Jesień 2017 wkracza do centrów handlowych Unibail-Rodamco w duchu spontanicznego i zaraźliwego śmiechu. Grupa Unibail-Rodamco, wiodący zarządca centrów handlowych w Europie, wpuszcza do swoich obiektów falę radości za pomocą pierwszej ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej Grupy, zatytułowanej „Unexpected Smile”.

Inicjatywa ta będzie nowym, pełnym humoru dodatkiem do kampanii „Unexpected Shopping” stworzonej przez agencję BETC Shopper. Jej celem jest sprawienie, by uczucie radości stało się w tym miesiącu zaraźliwe wśród odwiedzających centra handlowe. Inicjatywa będzie realizowana w 7 krajach i 33 centrach handlowych, z których 14 zlokalizowanych jest we Francji.

Śmiech jako zobrazowanie doświadczenia odwiedzających centra handlowe Grupy Unibail-Rodamco.

Dzisiejsze centra handlowe to już nie tylko miejsca, w których robimy zakupy – ten fakt dobrze rozumie Grupa Unibail-Rodamco. W ciągu ostatnich lat Grupa zmieniła swoje centra w wyjątkowe miejsca, w których dobrze spędza się czas – miejsca zapewniające odwiedzającym wyjątkowe doświadczenia wykraczające poza same zakupy. Każda wizyta w centrum jest więc okazją do doświadczenia wyjątkowych chwil obfitujących w niespodzianki i zaskakujące odkrycia.

Taką obietnicę daje stworzona przez agencję BETC Shopper kampania „Unexpected Shopping”, realizowana od 2014 r. Jest to jedyna tego typu kampania realizowana w 35 centrach, w 8 krajach na terenie całej Europy. Odkrywa ona nieoczekiwane doświadczenia, które czekają w centrach handlowych i pokazuje ich wyjątkowość dzięki unikalnej mieszance marek i przestrzeni centrum handlowego oraz przyjaznej i gościnnej atmosferze, niesamowitej architekturze i designowi, oryginalnej ofercie gastronomicznej, regularnym akcjom i wydarzeniom, organizowanym we współpracy z najlepszymi markami.

Zgodnie z tymi założeniami pierwsze nagranie z serii „Unexpected Shopping” zobrazowało uczucie zaskoczenia i radości z rzeczy nieoczekiwanej, pokazując wybuch spontanicznego śmiechu na widok czegoś zaskakującego. Co to było? To tajemnica. Ale jedna rzecz jest pewna: niemożliwe jest zachowanie kamiennej twarzy w takich sytuacjach. Konsekwencją jest śmiech – emocja spontaniczna, uniwersalna i zaraźliwa, możliwa do doświadczenia w centrach Unibail-Rodamco.

– Kreatywnym pomysłem kampanii jest stworzenie atmosfery, która będzie dominowała w centrach Unibail-Rodamco, a także jej jak najbardziej konkretnych efektów: jednoczesnego poczucia bliskości i swobodnego samopoczucia, które pozwala na dobrą zabawę, przeżycie zaskoczenia, śmiech i bycie sobą... Te elementy są niezbędne, zwłaszcza obecnie – mówi Antoine Choque, Creative Director w agencji BETC Shopper.

Wybuchy śmiechu, które dzielimy z innymi
Ta kampania odbiega od typowych, marketingowych szablonów i jest zbudowana wokół jednej, wyraźnej koncepcji: śmiechu. Pomysł polega na pokazaniu „prawdziwego wizerunku śmiechów i uśmiechów” dzięki sfilmowaniu na miejscu spontanicznych reakcji ludzi w różnym wieku, o różnej stylistyce i narodowości. Widzimy ich oczekiwanie, zaciekawiony wyraz twarzy, a potem niespodziankę i błysk w oczach, ożywiony wzrok i w końcu uśmiech, po

którym następuje szalony wybuch śmiechu w reakcji na to, co nieoczekiwane. Nagranie ma za zadanie pokazać emocjami i zabawę, autentyczny wyraz twarzy wchodzącej w fazę śmiechu, a także ruchy ciała i ogólną posturę osoby filmowanej.

– Nowa kampania reklamowa stawia w centrum uwagi ludzi i ich uśmiechy; stanowi jednocześnie odzwierciedlenie doświadczenia zakupów w naszych centrach, których celem jest dostarczenie naszym odwiedzającym małych, zabawnych zaskoczeń – dodaje Audrey Fraboulet, Advertising Director and Group Media Strategy.

Przekaz jest jasny i pojawia się regularnie w trakcie nagrania: „To, co nieoczekiwane, zawsze jest wspaniałym doświadczeniem”.

Uśmiechy w każdym medium

Teaser nagrania, niefirmowany żadną marką, został najpierw rozpowszechniony w mediach cyfrowych w całej Europie z okazji Światowego Dnia Uśmiechu, 6 października. Od poniedziałku 9 października krótkie formaty przypisane do każdego z centrów uczestniczących w kampanii odsłoniły kampanię w poszczególnych krajach i centrach, które podjęły wyzwanie wywoływania uśmiechu wśród klientów.

Został wdrożony plan medialny 360°, skupiony głównie na intensywnym wykorzystaniu mediów cyfrowych i społecznościowych do interakcji i dzielenia się treścią. Stworzono także formaty dopasowane do potrzeb rozpowszechniania na Facebooku i Instagramie. Nie zapomnieliśmy jednak także o innych nośnikach. Kino, telewizja, ekrany cyfrowe w centrach miast i centrach handlowych też będą emitować te filmy – od zaraźliwego śmiechu po prostu nie można będzie uciec!

We Francji emisje są realizowane na dużą skalę za pośrednictwem najpopularniejszych platform cyfrowych, m. in. Minute Buzz czy Firerank, a także dzięki kampanii w mediach społecznościowych we współpracy z Facebookiem oraz Instagramem. Do 16 października w kampanii weźmie udział ponad 600 kin w całym kraju.

Aby to doświadczenie trwało dłużej, każde centrum zaoferuje możliwość przeżycia intensywnej emocji – „zanurzenia się” w niezapomnianym śmiechu, a potem podzielenia się nim z bliskimi oraz przyjaciółmi w mediach społecznościowych. Uruchomiliśmy pierwszy ogólnoeuropejski „Smile Challenge”!

– Naszą ambicją przy tym filmie jest osiągnięcie poziomu kilku milionów wyświetleń. Będzie to uzupełnienie wyjątkowej i wysoce skutecznej kampanii kreatywnej, na którą składa się 250 reklam wizualnych, setki materiałów drukowanych oraz krótkich nagrań wideo, a także dziesiątki reklam radiowych i „nieoczekiwanych” GIFów. Pomysł obfituje zatem w różne elementy i gwarantuje uśmiech i dobrą zabawę – także naszemu zespołowi – podsumowuje Audrey Fraboulet, Advertising and Media Strategy Director Grupy UR.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto