Na początku funkcjonowania restauracji ciężko było ocenić, które opinie zamieszane na jej temat są prawdziwe. Nie brakowało internetowych żartów czy hejtu. Niektórzy zarzucali właścicielom także, że nieprzychylne opinie użytkowników są usuwane.
Usłyszeliśmy od przedstawicieli jednak: Jeżeli chodzi o komentarze Google, żaden z komentarzy, opinii nie jest przez nas usuwany czy ukrywany. Google nie daje nawet takiej możliwości. Zresztą ogromnie szanujemy każdą opinię i zdanie naszych Gości. Recenzje Google są sprawdzane i weryfikowane przez system Google i te, które naruszają zasady są automatycznie usuwane z profilu firmy, gdy naruszają zasady firmy.
Co zmieniło się od otwarcia i jakie są opinie klientów? Zobaczcie też jak restauracja prezentuje się w środku
Kiedy emocje po otwarciu nieco opadły można prześledzić opinie klientów. Obecnie ich średnia na Google to 4,1 gwiazdki na 5 możliwych, ale...niektóre nadal są dość skrajne. Jedni zadowoleni są z obsługi, podkreślają jej przyjazne nastawienie. Inni krytykują jakość podawanych potraw, ale duża część jest nimi zachwycona. Być może jednak magia nazwiska Lewandowski sprawiła, że niektórzy spodziewali się jeszcze więcej?
Natomiast już za chwilę, jak informują przedstawiciele restauracji, piętro restauracyjne +1 będzie oprócz realizacji eventowych, dostępne także dla gości indywidualnych na co dzień. Oczywiście nie mogło też zabraknąć przygotowań do świąt. Pojawiły się zimowe i świąteczne klasyki w autorskim wydaniu baru: grzane wino, świąteczny kompot, czy pełne zimowego aromatu i dodatków herbaty, a także rzemieślnicze mleko migdałowe NINE's. Dostępne będzie w nowych wariantach smakowych i do zamówienia w wersji “na gorąco”.
W Nine’s zarezerwujemy miejsce także przez Internet
Wiele osób, w opiniach zamieszczanych w Internecie, narzeka właśnie na czas oczekiwania na obsługę. Czasami trzeba czekać na stolik, a inni pisali o oczekiwaniu 20 minut przed lokalem, żeby w ogóle do niego wejść. Pewnie dlatego zdecydowano się wyjść klientom naprzeciw i ruszyła możliwość składania rezerwacji indywidualnych, dostępna przez platformę i aplikację mójstolik. W przypadku eventów i wyjść grupowych przygotowano odrębny adres e-mail.
Im dłużej będziemy sprawdzać różne opinie o Nine’s, tym częściej w głowie pojawi się myśl, że trzeba sprawdzić to samemu. Jeżeli nie chcemy czekać pod lokalem, zarezerwować stolik i sprawdzić jakoś podawanych potraw. Nazwisko Lewandowski sprawia, że wielu klientów oczekuje faktycznie niestworzonych luksusów na najwyższym poziomie. Czy gdyby nie nazwisko wybitnego piłkarza spojrzeli by na to miejsce inaczej? Bardzo możliwe.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?