Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nowa płachta z logo sponsora przystroiła Most Średnicowy

Agnieszka Łochowska
Agnieszka Łochowska
Z Mostu Średnicowego zniknęła szara płachta, przedstawiająca przęsła i skromne logo sponsora. W tym tygodniu zastąpiła ją nowa. Teraz od strony mostu Poniatowskiego mistrzostwa Europy 2012 promuje Coca Cola, a od strony Gdańskiego - Carlsberg.

Zamiast gruntownego remontu, most miał zostać odmalowany. Zamiast malowania doczekał się płachty umożliwiającej kolorowe wizualizacje. Szara płachta została jednak zdjęta na rzecz nowej, promującej sponsorów EURO 2012.

Czytaj także: Ściągają płachtę ze średnicowego. Będzie jednak nowa, z logo sponsorów [ZDJĘCIA]

Teraz - od strony mostu Gdańskiego - ogromna butelka z bąbelkami będzie całą zimę zachęcała warszawiaków do nabycia reklamowanego produktu. Podróżujących mostem Poniatowskim straszyć będą natomiast szeroko otwarte usta promujące drugi - już bezalkoholowy - napój gazowany.

Czy zdobiące most Średnicowy reklamy mają na celu rozsławienie Euro 2012 czy tylko zdobywanie nowych klientów dla sponsorów? Na co w takim razie zdał się plebiscyt na kolory mostu?

Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto