Zamiast gruntownego remontu, most miał zostać odmalowany. Zamiast malowania doczekał się płachty umożliwiającej kolorowe wizualizacje. Szara płachta została jednak zdjęta na rzecz nowej, promującej sponsorów EURO 2012.
Czytaj także: Ściągają płachtę ze średnicowego. Będzie jednak nowa, z logo sponsorów [ZDJĘCIA]
Teraz - od strony mostu Gdańskiego - ogromna butelka z bąbelkami będzie całą zimę zachęcała warszawiaków do nabycia reklamowanego produktu. Podróżujących mostem Poniatowskim straszyć będą natomiast szeroko otwarte usta promujące drugi - już bezalkoholowy - napój gazowany.
Czy zdobiące most Średnicowy reklamy mają na celu rozsławienie Euro 2012 czy tylko zdobywanie nowych klientów dla sponsorów? Na co w takim razie zdał się plebiscyt na kolory mostu?
Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?