Wideo-billboard stanął na placu przy stacji metra Świętokrzyska. Zainstalowana tam kamera przez dwa tygodnie rejestrowała przechodniów i wszystko, co działo się na ulicy, a obraz był transmitowany na żywo na wideo-billboardzie. Projekcję wzbogacono barwnymi i zabawnymi animacjami, aktywnie dostosowującymi się do zachowania i ruchu przechodniów. Każdy z nich, poprzez wysyłanie SMS, mógł nagrać filmik ze swoim udziałem, który opublikowano następnie na stronie www.hoopcola.pl.
Podobne projekty tworzono już wcześniej na rynkach zagranicznych. Uliczna interakcja przy użyciu instalacji reklamowych została wykorzystana przez firmę Volkswagen i jej projekt "The Fun Theory" oraz firmę Benetton i jej "Colors of Movement". Nowatorskim wideo-billboardem była także interaktywna scenografia "Hand from Above" przygotowana dla BBC.
- Wideo-billboard to nie tylko interaktywne lustro, w którym mogą przeglądnąć się przechodnie, to swego rodzaju okno, które dzięki transmisji na żywo nabiera zupełnie nowego charakteru. Osoby znajdujące się w Warszawie mogą stanąć przed ekranem, uśmiechnąć się czy pomachać bliskim znajdującym się na drugim krańcu Polski. - mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska.
Źródło: materiały prasowe
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?