Nowe logo Dworca Centralnego
Jak uzasadniają organizatorzy konkursu, o wygranej zdecydował przede wszystkim minimalistyczny, nowoczesny design. Nowe logo Dworca Centralnego nawiązuje formą do rozkładów jazdy pociągów i punktów na mapie. Spójna identyfikacja świetnie współgra z charakterem dworca. Projekt łączy w sobie stylistykę retro ze współczesnym przesłaniem.
Czytaj też: Festiwal Eye On Culture rusza już od 17 października [ZDJĘCIA]
- Punktem wyjścia było dla nas logo, które w naszym założeniu miało jak najlepiej mówić o funkcji Dworca Centralnego - mówią autorki projektu, Aneta Lewandowska i Joanna Fidler-Wieruszewska. - Użyłyśmy pełnej nazwy dworca, nawiązałyśmy także do powszechnego sposobu oznaczania stacji na mapach komunikacyjnych. W ten sposób uzyskałyśmy logotyp, który jednoznacznie oddaje charakter miejsca.
Nagroda dla zwyciężczyń wynosi 50 000 zł, w której ramach podejmą współpracę z PKP S.A.
Organizatorzy przyznali też dwa równorzędne wyróżnienia dla Marcela Kaczmarka i Marcina Rusaka oraz Aliny Rybackiej-Gruszczyńskiej. Wyróżnione projekty również możecie obejrzeć w naszej galerii.
echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?