– Zgłosiło się już kilka czołowych firm, zajmujących się outdoorem. Ta, która dostanie koncesję, w miejsce starych wiat postawi nowe. Koszt tej operacji to 72 mln złotych, ale Warszawa nie zapłaci ani grosza. Operator zarobi na wiatach, umieszczając na nich reklamy – tłumaczy w rozmowie z MM Warszawa Karolina Frytek ze stołecznego Biura Obsługi Inwestorów.
Zwycięską firmę poznamy w połowie 2010 roku. Wtedy też rozpocznie się akcja wymieniania wiat. W ścisłym centrum pojawią się przezroczysta wiaty, które zwyciężyły w konkursie koordynowanym przez Wydział Estetyki Przestrzeni Publicznej. Wzór stworzyły wspólnie Towarzystwo Projektowe i firma Tejbrant.
Miasto podpisało już umowę z kancelarią prawną Domański, Zakrzewski i Palinka, która sporządzi dokumentację i będzie doradzać przy projekcie.
Zobacz także:
Przystanki będą czystsze
Nowe pętle za 3,5 mln zł
Wandale demolują autobus? Reaguj – nie toleruj!
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?