W początkowym etapie funkcjonowania nowego systemu informatycznego obsługi klientów urzędu możemy spodziewać się nieznacznego wydłużenia czasu obsługi pojedynczego klienta, jednak trudności te będą krótkotrwałe i z pewnością w ciągu kilku dni czas obsługi klientów powróci do normy. Wprowadzane zmiany są zgodnie z wymogami określonymi przez ministerstwo pracy i polityki społecznej dotyczącymi obowiązku wdrożenia przez publiczne służby zatrudnienia nowego oprogramowania służącego rejestracji i obsłudze osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy.
"Za wszystkie utrudnienia przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość. W miarę możliwości prosimy o załatwienie pilnych spraw w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy przed dniem 10 listopada 2010 r. lub w ostatnim tygodniu listopada" - apeluje urząd pracy.
echodnia Policyjne testy - jak przebiegają
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?