Bezpłatna kampania reklamowa w całej Polsce, to nagroda za zajęcie pierwszego miejsca w konkursie „DesigNOWE Miasto 2011", w kategorii miast powyżej 60 tys. mieszkańców. Inowrocław pokonał m.in. Gdynię, Tarnów, Zamość i Kołobrzeg. W konkursie docenione zostały inwestycje związane z powiększeniem i rewitalizacją inowrocławskiego Parku Uzdrowiskowego.
Bilbordy promujące Inowrocław zobaczą mieszkańcy Poznania, Warszawy i Bydgoszczy. Łącznie będzie ich 30. Banery o wymiarach 6 x 3 metry pojawiły się tam dziś i będą reklamować miasto przez miesiąc. Na bilbordach prezentowane jest uzdrowisko.
Kilka dni wcześniej w piątek 1 lipca, ruszyła też kampania reklamowa na ekranach LED. Będzie ona trwała przez trzy miesiące, do 30 września. W jej ramach Inowrocław będzie się promował w dużych centrach handlowych – dwóch w Gdańsku po 200 razy na dobę i w jednym w Koszalinie po 100 razy na dobę.
A jutro, 5 lipca, wystartuje kampania w autobusach miejskich na autoboxach. Będzie ona prowadzona będzie na terenie kilku miast kraju, tzn. w Olszynie, Płocku, Toruniu i Bydgoszczy. Reklama w autoboxach będzie w formacie A3 i będzie ona towarzyszyć pasażerom przez okres dwóch tygodni.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?