Odkryj korzyści z Festiwalem Smaku i Stylu w wybranych sklepach Tchibo w Warszawie

Materiał promocyjny na zlecenie Tchibo

Materiał reklamowy na zlecenie Tchibo

Festiwal Smaku i Stylu w Tchibo – tych promocji nie można przegapić!

W Tchibo przez cały październik trwa Festiwal Smaku i Stylu. W ramach wydarzenia na klientów czekają nie tylko atrakcyjne rabaty na kawę, artykuły do wyposażenia domu i ubrania. W wybranych lokalizacjach, m.in. w sklepach Tchibo w Złotych Tarasach i CH Wola Park w Warszawie, już w dniach 27-28 października, odbędą się także bezpłatne konsultacje ze stylistkami.

To niebywała okazja na ekonomiczne i skrojone na miarę zakupy.

Pyszna kawa, szeroka oferta i profesjonalne doradztwo – to wszystko czeka na nas w Tchibo na co dzień. Natomiast podczas wydarzeń towarzyszących Festiwalowi Smaku i Stylu Klienci zyskają dodatkowo niebywałą możliwość konsultacji swoich modowych wyborów ze stylistkami, a do każdego zakupu otrzymają darmowe opakowanie najwyższej jakości ziaren kawy Tchibo.

W Warszawie konsultacje ze stylistkami odbędą się w podanych poniżej terminach i lokalizacjach:

  • 6-7 października – CH Sadyba BEST Mall i CH King Cross Praga,
  • 20-21 października – Galeria Mokotów,
  • 27-28 października – CH Złote Tarasy i CH Wola Park.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, marka oferuje nie tylko przyjazną przestrzeń kawiarniano-zakupową, ale także miejsce, gdzie można doświadczyć wielu pozytywnych emocji. – W sklepach i kawiarniach Tchibo można napić się wysokiej jakości kawy i zjeść pyszne wypieki, skorzystać z pomocy Doradców przy kompletowaniu listy zakupów, a teraz również cieszyć się wyjątkowymi korzyściami, jakie oferuje Festiwal Smaku i Stylu. Przygotowaliśmy wiele promocji i niespodzianek, w tym bezpłatne konsultacje ze stylistką oraz kawowe upominki do zakupów, aby zapewnić naszym Klientom jak najlepsze doświadczenie podczas wizyty w Tchibo – komentuje Olga Tobiasz, Shops Marketing Manager w Tchibo.

Rabaty w dobrym stylu

W październiku w Tchibo każdy z produktów z kolekcji nienależących do kategorii żywności, będzie dodatkowo objęty promocją – przy zakupie 2 sztuk obowiązuje rabat 15%. Kupując 3 produkty, cena zostanie obniżona o 20%, a w przypadku zakupu 4 – Klienci zyskają zniżkę 25%. Do każdego zakupu, niezależnie od jego wartości, dołączony zostanie również specjalny voucher, który będzie można zrealizować w ciągu 2 tygodni. W ramach Festiwalu Stylu salony Tchibo zapewnią swoim Klientom bezpłatne konsultacje ze stylistkami. Dzięki wsparciu profesjonalistów, Klienci, spośród wielu pozycji odzieżowych, bez trudu odnajdą dopasowane do swoich potrzeb i oczekiwań stroje.

Festiwal Stylu to doskonała okazja, aby przygotować swoją szafę na coraz bardziej kapryśną jesienną aurę. To także szansa, aby znalazły się w niej wygodne ubrania z dobrej jakości tkanin, zakupione w atrakcyjnych cenach. W dostępnych aktualnie kolekcjach konsumentki i konsumenci mogą znaleźć ciepłe i modne swetry oraz kardigany, które powstały m.in. z materiałów ze zrównoważonych lub pochodzących z recyklingu surowców. W ofercie dostępne są także spodnie, sukienki oraz ubrania sportowe i outdoorowe, bowiem jesień to doskonały moment na kontynuowanie lub rozpoczęcie aktywności fizycznej. Dlaczego nie zrobić tego w dobrym stylu? W ofercie „coś dla siebie” znajdą zarówno wielbiciele klasycznych, delikatnych kolorów, jak i Ci, którzy chcą dodać tegorocznej jesieni jeszcze więcej barw.

W ramach promocji będzie można także wyposażyć się w ułatwiające organizację akcesoria dla domu. Wykonane z najlepszej jakości surowców pojemniki na żywność, organizatory przestrzeni, a także inne akcesoria kuchenne i łazienkowe również będą dostępne w ramach powyższej promocji. Jeśli szukacie miejsca, w którym możecie kompleksowo, a przy tym ekonomicznie przygotować się na coraz krótsze jesienno-zimowe dni i coraz dłuższe wieczory wstąpcie koniecznie do Tchibo.

Smakowite promocje

Jednak nie samą modą człowiek żyje! Jednym z filarów działalności Tchibo jest wysokiej jakości kawa, więc i jej nie mogło zabraknąć wśród festiwalowych okazji. W październiku w kawiarniach marki wypatrujcie specjalnych ofert promocyjnych na napoje oraz słodkie przekąski. Jest z czego wybierać, bowiem Tchibo to nie tylko szereg klasycznych opcji jak espresso, americano lub cappuccino czy delikatne latte macchiato, ale także uwielbiane przez konsumentów kawy smakowe, np. Irish coffee z delikatną śmietankową pianką czy popularne ostatnio espresso tonic. Dodatkowo klienci Tchibo w ramach Festiwalu Smaku będą mogli jako pierwsi poznać premierowe smaki syropu Monin. Dopełnieniem miłych chwil z najbliższymi lub samym sobą może być przepyszne ciasto, np. sernik.

Jeśli nadal szukacie powodu, aby odwiedzić Tchibo – podpowiadamy, jest ich wiele: „Bo lubię wpaść na pyszną kawę”, „bo lubię mieć wybór”, „bo lubię złapać okazję”. Te i wiele innych haseł znajdziecie na odświeżonych materiałach komunikacyjnych, które w ostatnim czasie pojawiły się w kawiarniach. Festiwal Smaku i Stylu to doskonały pretekst, aby wstąpić do Tchibo i zobaczyć, jak kawiarnie zmieniły się w ostatnim czasie, a także docenić różnorodność oferty, dostępnej w sklepach i części kawiarnianej. Wraz z nową koncepcją komunikacji Tchibo dąży także do coraz szerszego edukowania swoich dotychczasowych i nowych odbiorców. Dlatego kawiarnie Tchibo to miejsce, w którym Klienci dowiedzą się więcej o rodzajach kawy, a wykwalifikowani bariści doradzą, które ziarna wybrać i jaka metoda parzenia sprawdzi się najlepiej.

W ramach październikowej akcji Tchibo przygotowało ofertę także dla tych Klientów, którzy lubią cieszyć się pyszną kawą w zaciszu swojego domu. Będą oni mogli skorzystać z 25% zniżki na automatyczne ekspresy z serii Esperto. Te, dostępne w różnych wariantach i kolorach, również można dopasować do swoich indywidualnych potrzeb, w czym chętnie pomogą Doradcy Tchibo.

Daj się zaskoczyć

Tchibo to nie tylko skarbnica dobrych okazji, ale także miejsce, w którym można w ciekawy sposób spędzić czas z najbliższymi. Wizyty w wybranych kawiarniach Tchibo można bowiem urozmaicić wypiciem kawy z własną podobizną lub wybranym zdjęciem, a to wszystko dzięki wykorzystaniu specjalnej drukarki do kawy. #SelfieTchiboccino to unikatowa możliwość celebrowania codzienności lub pomysł na wspomnienie miłych chwil - urządzenia do drukowania na kawie będą dostępne w lokalizacjach, w których odbywać się będą wydarzenia towarzyszące Festiwalowi Smaku i Stylu.

Usługa jest dostępna za darmo dla Klientów, którzy zdecydują się kupić kawę z pianką, np. cappuccino lub latte, zarówno na miejscu, jak i na wynos. Na piance można nadrukować „selfie” wykonane za pomocą kamery zamontowanej w urządzeniu, a także ulubione zdjęcie, np. z wakacji czy innego miłego momentu, dzięki możliwości wgrania zdjęcia za pomocą kodu QR. Na tych, którzy nie chcą „drukować” własnego zdjęcia, czeka biblioteka oryginalnych grafik. Nie można zapomnieć o wykonaniu zdjęcia swojego małego kawowego dzieła sztuki przed konsumpcją.

#SelfieTchiboccino to nie tylko unikatowy koncept, ale i wyjątkowe doświadczenie, którym można się dzielić zarówno offline (jeśli np. spędzamy czas z daną osobą), jak i online, publikując zdjęcie #SelfieTchiboccino w mediach społecznościowych lub wysyłając je poprzez wybrany komunikator. Aby wypić #SelfieTchiboccino nie potrzebujemy powodu – codzienność również zasługuje na celebrowanie!

Wizyta w Tchibo podczas Festiwalu Smaku i Stylu, to doskonały sposób na połączenie przyjemnego z pożytecznym – możliwość przyjemnego spędzenia czasu i delektowania się tylko wyjątkowo aromatyczną kawą i przepysznymi ciastami, ale także okazja na wyposażenie szary i domu w jesienne ubrania i akcesoria ułatwiające codzienną organizację.

Materiał reklamowy na zlecenie firmy

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto