MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Opłaty za rachunki wracają do klientów Enionu

Piotr Rąpalski
Kasy działają w nowej  siedzibie Enionu  przy ul. Łagiewnickiej fot. Tomasz Stokowski
Kasy działają w nowej siedzibie Enionu przy ul. Łagiewnickiej fot. Tomasz Stokowski
Klienci firmy Enion w Krakowie mają problemy z uregulowaniem należności za prąd. Jednak nie dlatego, że brak im środków. Płacą na poczcie lub przez internet, ale pieniądze wracają im na konta.

Klienci firmy Enion w Krakowie mają problemy z uregulowaniem należności za prąd. Jednak nie dlatego, że brak im środków. Płacą na poczcie lub przez internet, ale pieniądze wracają im na konta. Winne tej sytuacji są zmiany, które zaszły w firmie. Enion twierdzi jednak, że wyraźnie informował o nich klientów.

Pani Anna Nowak dostała kilka zwrotów z firmy. - Płacę regularnie. Tracę czas na poczcie, a dostaje kolejne wezwania do zapłaty - mówi oburzona klientka. - Jeszcze wyjdzie na to, że się migam i zrobią ze mnie dłużnika. Do niedawna wszystko było w porządku - dodaje. Podobny problem mają też ci klienci, którzy płacą firmie przez internet. Dlaczego tak się dzieje? Bo dostawca prądu zmienił indywidualne numery kont, na które każdy z klientów wpłaca pieniądze. Z początkiem lipca 2007 roku z firmy Enion S.A. wydzielono spółkę Enion Energia. Od tej pory Enion zajmuje się głównie sprawami technicznymi związanymi z dystrybucją prądu, a spółka Enion Energia przejęła sprawy jego sprzedaży i pobierania opłat. Pierwsza z firm ma siedzibę w Krakowie przy ulicy Zawiłej, a druga w Łagiewnikach.

Władze Enion Energia zarzekają się jednak, że zmiany nie powinny utrudniać życia klientom. - W 2007 roku dotychczasowi klienci Enion S.A. stali się klientami Enion Energia sp. z o.o. Musieliśmy wprowadzić dla nich nowe numery rachunków bankowych. Informacje o tym umieszczaliśmy jednak na wszystkich fakturach wysyłanych do klientów po zakończeniu zmian, od lipca 2008 roku - mówi
Elżbieta Bukowiec, rzeczniczka prasowa Enion Energia. Firma apeluje też do osób, które dokonują wpłat za energię elektryczną poprzez bankowość internetową. Część z nich nie sprawdziła aktualnego numeru rachunku bankowego i zostawiła stary, który wpisuje się automatycznie w formularzu wpłaty. Pieniądze wracają więc na ich konta, ponieważ stary rachunek został zamknięty 30 czerwca br.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto