Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Paczkomat do "nielotów" pojawił się na lotnisku w Poznaniu. Można w nim nadać zakwestionowane podczas kontroli przedmioty

Karol Pomeranek
Karol Pomeranek
Przedmiot, który zostanie zakwestionowany podczas kontroli bezpieczeństwa, należy umieścić w worku strunowym i odpowiednio okleić
Przedmiot, który zostanie zakwestionowany podczas kontroli bezpieczeństwa, należy umieścić w worku strunowym i odpowiednio okleić materiały prasowe
Pasażerowie lotniska Ławica w Poznaniu zyskali nową, wygodną opcję wysyłki przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa. Dzięki specjalnemu paczkomatowi, już nie muszą rezygnować ze swoich cennych rzeczy.

Lotnisko Ławica w Poznaniu dołączyło do grona placówek, które oferują swoim klientom możliwość skorzystania z unikalnej usługi - specjalnego paczkomatu przeznaczonego dla przedmiotów, które z różnych przyczyn nie mogą zostać przetransportowane na pokładzie samolotu. Jest to już czwarte lotnisko w Polsce, obok Warszawy, Wrocławia i Katowic, na którym Grupa InPost zdecydowała się uruchomić tę funkcjonalność.

Wojciech Kądziołka z biura prasowego grupy InPost szczegółowo wyjaśnia, jak działa ten system:

- Przedmiot, który zostanie zakwestionowany podczas kontroli bezpieczeństwa, należy umieścić w worku strunowym i odpowiednio okleić. Następnie pasażer w przygotowanym do tego miejscu będzie mógł zapakować przedmiot w karton o odpowiednim wymiarze i umieścić go w skrytce urządzenia Paczkomat(R). Przesyłkę nadaje się przez aplikację InPost Mobile. Paczkomat(R) na lotnisku umożliwia wysyłkę krajową do innego urządzenia InPost lub kurierem pod wskazany adres. Po umieszczeniu przesyłki w urządzeniu, pasażer będzie mógł przejść kontrolę bezpieczeństwa.

Usługa ta jest odpowiedzią na potrzeby pasażerów, którzy dotąd stawali przed trudnym wyborem: wyrzucić wartościowy przedmiot lub zrezygnować z lotu.

Jak zaznacza Waldemar Brzoska, dyrektor biura ekspansji InPost, oferowana usługa rozwiązuje częsty problem dotyczący konieczności wyrzucenia wartościowych przedmiotów, których nie można wnieść na pokład samolotu.

- Do funkcjonalności oferowanych na lotniskach w Warszawie, Katowicach i we Wrocławiu dołącza Poznań - tu też pasażerowie nie muszą się martwić, że utracą cenne przedmioty podczas kontroli bezpieczeństwa.

- podkreślił Waldemar Brzoska, dyrektor biura ekspansji InPost.

Magdalena Pawelczyk, dyrektor marketingu i handlu Portu Lotniczego Poznań-Ławica cieszy się, że Ławica dołączyła do grona nielicznych lotnisk w Polsce dbających o przedmioty „nieloty".

- Jestem przekonana, że nowa usługa będzie nieocenionym wsparciem i spotka się z pozytywnym odbiorem naszych pasażerów

- wskazała.

Dzięki innowacyjnej usłudze InPost, pasażerowie mogą teraz w łatwy i bezproblemowy sposób wysyłać przedmioty, które nie mogą towarzyszyć im w podróży, nie martwiąc się o ich los. Jest to kolejny krok w kierunku poprawy doświadczeń podróżnych i dostosowania usług lotniskowych do współczesnych potrzeb klientów.

Jesteś świadkiem ciekawego wydarzenia? Skontaktuj się z nami! Wyślij informację, zdjęcia lub film na adres: [email protected]

od 7 lat
Wideo

META nie da ci zarobić bez pracy - nowe oszustwo

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto