Spot powstał na zlecenie miasta, a przygotowały go Stowarzyszenie Komisja Klubowa oraz Stowarzyszeniem Program Stacja. Jest adresowany przede wszystkim do młodych warszawiaków spędzających czas nad Wisłą.
-Popularnym zjawiskiem wśród młodzieży jest picie na „zawody” - co zdecydowanie nie sprzyja kontroli i bezpieczeństwu. W szczególności na terenie bulwarów Wiślanych, którym oprócz niesamowitego potencjału i uroku towarzyszy konieczność zachowania ostrożności i świadomości skierowanej na bezpieczeństwo własne jak i współtowarzyszy imprezy – mówi Magdalena Kałużyńska, koordynatorka kampanii.
Picie to nie sport - spot kampanii Płyń z Głową realizowanej przez stowarzyszenie Komisja Klubowa
W krótkim wideo widzimy kolarza, który zatrzymuje na bulwarach po to, by początkowo napić się piwa. Sytuacja szybko wymyka się spod kontroli, a bohater kończy samotną zabawę wiele piw i “kolejek” później. W końcu, nadmiar alkoholu sprawia, że traci on przytomność i zasypia na trawniku. Spot komentuje Hubert Urbański, a całość narracji utrzymana jest w tonie relacji sportowej. - Wspieramy zabawę przy alkoholu, ale taką, która nie zagraża pijącemu i jego otoczeniu. Baw się z wyczuciem. Picie to nie zawody sportowe – podsumowuje Antoni Ferency, reżyser klipu.
Spot jest częścią kampanii "Płyń z głową", realizowanej latem na bulwarach wiślanych. W okresie letnim to właśnie tam spotkamy edukatorów, którzy prowadzą rozmowy z bywalcami nadwiślańskich lokali na temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Dotyczy to nie tylko nadmiernego spożycia, ale także np. sposobów wykrywania tzw. “pigułki gwałtu” w naszym napoju.
9 ulubionych miejsc kleszczy w ciele
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?