Piwo od kobiet dla kobiet. Warszawianki stworzyły kobiecy browar, który podbija piwny świat

Rafał Christ
Stworzony przez warszawianki browar podbija piwny świat. I chociaż przebić się w branży craftowego napoju nie było łatwo, dziewczynom udało się to w bardzo krótkim czasie. Hoplala zdobyło sympatię piwoszy płci żeńskiej nie tylko za sprawą wyjątkowego smaku i aromatu, ale również dzięki wykorzystywaniu haseł trafiających do kobiet.
Stworzony przez warszawianki browar podbija piwny świat. I chociaż przebić się w branży craftowego napoju nie było łatwo, dziewczynom udało się to w bardzo krótkim czasie. Hoplala zdobyło sympatię piwoszy płci żeńskiej nie tylko za sprawą wyjątkowego smaku i aromatu, ale również dzięki wykorzystywaniu haseł trafiających do kobiet. FOT.: Izabela Pług / Browar Hoplala
Stworzony przez warszawianki browar podbija piwny świat. I chociaż przebić się w branży craftowego napoju wyskokowego nie było łatwo, dziewczynom udało się to w bardzo krótkim czasie. Hoplala zdobyło sympatię piwoszy płci żeńskiej nie tylko za sprawą wyjątkowego smaku i aromatu, ale również dzięki wykorzystywaniu haseł trafiających do kobiet. Szczegóły w artykule poniżej.

Browar Hoplala po miesiącach przygotowań wystartował w grudniu 2016 roku z inicjatywy dwóch warszawianek. W portfolio marki znalazły się wtedy cztery produkty. Było to: PSZEkulturalna, Piękna, Mądra, Zdolna, Wczasy w Acapulco i limitowana Zimowa Opowieść. W tym momencie w ofercie firmy znajduje się 10 różnych piw.

"Hoplala to browar rzemieślniczy, który powstał z marzeń o piwie warzonym w tradycyjny sposób, wyłącznie z naturalnych składników, w bardzo pijalnej odsłonie - często z dodatkiem świeżych owoców i aromatycznych przypraw. Wierzymy, że oprócz smaku i jakości produktu, ważna jest estetyka jego prezentacji. Projektujemy piwa z charakterem, które podsycają pragnienie i wywołują przyjemne emocje - każde z nich dedykowane jest pewnemu archetypowi osobowości kobiety" - tak o browarze pisze jedna z jego pomysłodawczyń.

Jak więc widać warszawianki wiedziały nad jaką grupą docelową należy się pochylić w przemyśle kojarzonym przede wszystkim z odbiorcami płci męskiej. Swoje produkty kierują do kobiet, a kluczem do sukcesu okazuje się m.in. stosowanie wyrazistych nazw. Wspomniane Piękna, Mądra, Zdolna to tylko jeden z kilku przykładów. Prócz tego na sklepowych półkach można znaleźć Niezłą Sztukę, Wolną czy Zajętą, a nawet Czarny Protest.

W opisie ostatniego wymienionego produktu na oficjalnej stronie browaru możemy przeczytać, że jest to „czarne piwo z wyczuwalnymi nutami czekolady i kawy. W aromacie przebijają się owoce tropikalne z chmielenia na zimno chmielem Mosaic. Treściwości dodają słody palone. Słody: Pale Ale, Monachijski, Caraaroma, Czekoladowy, Carafa I Chmiele: Iunga, Mosaic”.

Zespół składa się obecnie z czterech kobiet, które warzą swój browar w miejscowości pod Warszawą. Piwa sygnowane marką Hoplala można znaleźć w przynajmniej kilkudziesięciu stołecznych sklepach. Poza tym znajdują się na półkach również w innych większych polskich miastach.


Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie