Wymóg uzyskania takich certyfikatów - obowiązuje po raz pierwszy od 2011 roku - narzuciła go nam Unia. - Rzeczywiście, jeszcze nie mamy certyfikatu, bo trwa uzgadnianie poprawek do takiego dokumentu, który nazywa się "System zarządzania bezpieczeństwem” - wyjaśnia Piotr Olszewski, rzecznik prasowy PR. - Już w lutym przedłożyliśmy go Urzędowi Transportu Kolejowego z prośbą o zatwierdzenie. To jest konieczne do uzyskania certyfikatu. Od tego czasu nanosimy poprawki. Powinniśmy zdążyć do końca roku.
Potwierdza to UTK ustami rzecznika Alvina Gajadhura, który zapewnia, że najwięksi przewoźnicy i PLK najprawdopodobniej dostaną certyfikaty na czas. Ustaliliśmy też, że Arriva już go ma.
PLK, PR i PKP Intercity nie pojadą od 2011 roku?
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?