Badanie przeprowadzona zostało między 4. a 6. kwietnia metoda ankiety internetowej. Wzięło w nim udział 507. Kibiców powyżej 15. roku życia.
Wśród polskich firm i instytucji największe poparcie zyskało Miasto Stołeczne Warszawa( 25 procent badanych). Dalej uplasował się PKN Orlen (16 proc.) i PKO BP (15 proc.).
Czytaj także: 27 sierpnia 2011 roku oficjalne otwarcie Stadionu Narodowego. Na inaugurację: "Energia pokoleń"
Adidas, zyskał największe poparcie w segmencie firm zagranicznych (27 procent). Drugie miejsce uzyskał koncern Coca-cola (19 procent).Kontrakt na nazwę stadionu obowiązywać będzie przez 10 lat.
Firma zbadała również obawy kibiców dotyczące nadchodzącego wielkimi krokami Euro 2012. O dziwo, tylko 3 procent badanych nie obawia się niczego. Najczęściej wskazywane obawy to: problemy organizacyjne, np.: transport, forma polskich piłkarzy oraz ewentualność burd i zamieszek w trakcie turnieju.
Czytaj także:
Wirtualny spacer po szklanym dachu Stadionu Narodowego
Big lift - montaż iglicy Stadionu Narodowego
Warszawski Stadion Narodowy w Cannes
Kontrola czwartej trybuny na Legii. Zdążą na Wisłę?
źródło: warszawa.gazeta.pl
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?