Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Polska firma w nazwie i poprawa bezpieczeństwa - tego chcą kibice

jb
Firma ARC Rynek i Opinia opublikowała wyniki badań preferencji kibiców odnośnie nazwy Stadionu Narodowego. Ponad połowa ankietowanych wolałaby, aby sponsorem stadionu była polska firma lub instytucja.

Badanie przeprowadzona zostało między 4. a 6. kwietnia metoda ankiety internetowej. Wzięło w nim udział 507. Kibiców powyżej 15. roku życia.

Wśród polskich firm i instytucji największe poparcie zyskało Miasto Stołeczne Warszawa( 25 procent badanych). Dalej uplasował się PKN Orlen (16 proc.) i PKO BP (15 proc.).

Czytaj także: 27 sierpnia 2011 roku oficjalne otwarcie Stadionu Narodowego. Na inaugurację: "Energia pokoleń"

Adidas, zyskał największe poparcie w segmencie firm zagranicznych (27 procent). Drugie miejsce uzyskał koncern Coca-cola (19 procent).Kontrakt na nazwę stadionu obowiązywać będzie przez 10 lat.

Firma zbadała również obawy kibiców dotyczące nadchodzącego wielkimi krokami Euro 2012. O dziwo, tylko 3 procent badanych nie obawia się niczego. Najczęściej wskazywane obawy to: problemy organizacyjne, np.: transport, forma polskich piłkarzy oraz ewentualność burd i zamieszek w trakcie turnieju.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto