- Chcemy, aby akcja "Czysty Wagon" była odpowiedzią na potrzeby pasażerów. Opinia naszych pasażerów będzie stanowiła uzupełnienie wcześniejszych kontroli czystości oraz ankiety przeprowadzonej wśród pasażerów w drugim kwartale tego roku - podkreśla na stronie internetowej PKP Intercity Małgorzata Sitkowska, rzecznik spółki.
Każdy z pasażerów może przesłać przewoźnikowi fotografie lub też filmik dokumentujący wygląd przedziałów lub toalet. Bardzo ważne jest, aby dokładnie opisać przesyłane materiały. Należy więc podać datę podróży, godzinę zrobienia zdjęcia oraz relację pociągu. Przesłane pliki nie powinny być większe niż 1MB, można je przesyłać pod adres [email protected], a także pod nr tel. 697 01 01 70.
Uzupełnieniem akcji mają być wewnętrzne kontrole przeprowadzane przez pracowników spółki. Drugim etapem działań ma być uruchomienie stałego adresu e-mail oraz numeru telefonu, pod którym będzie można zgłaszać uwagi dotyczące czystości w pociągach.
Zobacz również:
Zaproponuj zmianę w rozkładzie PKP Intercity
Zmiany w rozkładzie PKP Intercity. Odwołane 24 pociągi, trasy 20 innych będą skrócone
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?