Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Poznański raper Peja hitem YouTube

Marcin Kostaszuk
Peja w akcji
Peja w akcji K. Szrama
Internauci na świecie najchętniej oglądali dziwaczne teledyski i reklamy oraz Justina Biebiera. A Polacy? Zwycięzców "Mam talent", amatorskie filmy z katastrofy smoleńskiej oraz... kolejne odsłony konfliktu między poznańskim raperem Peją, a jego oponentami z Warszawy.

Polskim królem YouTube był w tym roku Kamil Bednarek. Występ triumfatora "Mam talent" podczas eliminacji do programu obejrzano ponad 7 milionów razy. Mniej odsłon - ale z większej liczby źródeł - miały amatorskie filmy nakręcone tuż po katastrofie prezydenckiego samolotu Tu-154, a także analizy jego lotu z 10 kwietnia.

Najciekawsze jest jednak zainteresowanie, jakim cieszą się wyczyny polskich raperów. Prawie 5 milionów razy oglądano klip "Hip-hop vs Peja" grupy Parias, w którym poznaniaka odsądzają od czci i wiary jego koledzy po fachu z Warszawy. O połowę mniejszą oglądalność miała odpowiedź Peji, ale rozsiano ją po wielu kontach użytkowników YouTube, więc spokojnie można uznać, że owa pyskówka była polskim wydarzeniem roku na YouTube.

Obejrzenie wszystkiego, co w 2010 roku internauci "wrzucili" na YouTube zajęłoby 1500 lat.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Filip Chajzer o MBTM

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto