Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Promocje w salonie Mountain Warehouse w Factory Annopol

Informacja prasowa
Na pieszą wędrówkę, piknik z rodziną czy wyprawę w góry. Na słoneczne, pochmurne i deszczowe dni. Aby czuć się dobrze w każdych okolicznościach, warto pomyśleć o ubiorze i akcesoriach, które zapewnią komfort oraz swobodę. Wszystkie osoby, którym zależy na nabyciu solidnych produktów outdoorowych, salon marki Mountain Warehouse w Factory Warszawa Annopol zaprasza w dniach od 23 do 27 maja br. na promocyjne zakupy.

Promocje w salonie Mountain Warehouse w Factory Annopol

Istniejąca od 1997 roku, marka Mountain Warehouse specjalizuje się w sprzedaży odzieży, obuwia
i akcesoriów outdoorowych, przeznaczonych dla wszystkich grup wiekowych: dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Jej produkty łączą w sobie oryginalny styl z dobrymi parametrami technicznymi, dzięki czemu zapewniają komfort i ochronę w każdych warunkach. Szeroki asortyment obejmuje zarówno kolekcje strojów sportowych, sprzęt podróżniczy, kempingowy, jak również ubrania i dodatki idealne do noszenia na co dzień.

Outdoorowe produkty w atrakcyjnych cenach

Od 23 do 27 maja br. salon Mountain Warehouse w centrum Factory Annopol, zaprasza klientów na wiosenną wyprzedaż. W tych dniach cały asortyment sklepu będzie objęty dodatkową zniżką. Ceny oferowanych produktów wyniosą o 20 proc. mniej od tych outletowych. Promocja dotyczy zarówno rzeczy dotychczas nieobjętych rabatem, jak i produktów już przecenionych oraz dostępnych w ofercie „2 w cenie 1”. Zniżki nie łączą się z bonami towarowymi oraz z innymi akcjami rabatowymi.

Serdecznie zapraszamy.

# # #

FACTORY WARSZAWA ANNOPOL
Factory Warszawa Annopol jest pierwszym centrum wyprzedażowym w prawobrzeżnej Warszawie, jak również pierwszym obiektem handlowym w kraju, który już na etapie projektowania otrzymał certyfikat BREEAM świadczący o ekologicznym i przyjaznym dla środowiska charakterze budynku. Centrum zostało otwarte w 2013 roku. Znajdują się w nim sklepy i punkty usługowe, m.in.: Ecco, Lee, Mohito, Nike, Ochnik, Tommy Hilfiger, Rossmann, Vero Moda, Smyk, Empik.

Bryła budynku Factory Annopol, przypominająca tradycyjne galerie handlowe, jest nowoczesna
i minimalistyczna w formie. Projekt wnętrz łączy funkcjonalność i estetykę, zapewniając swobodę aranżacji oraz optymalną ekspozycję produktów. W centrum przewidziano także specjalne przestrzenie na terenie centrum: ForRest, Play Wall, a także plac zabaw dla dzieci.

Więcej informacji o centrum Factory Annopol można uzyskać pod adresem www.annopol.factory.pl oraz facebook.com/FactoryAnnopol

Marka Factory
Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce.
Centra te stanowią nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.

Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów znajdujących w Polsce wynosi 84 500 m kw. W sklepach Factory oferowane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości, w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok. Asortyment sprzedawany
w Factory to niepowtarzalne produkty będące prototypami, nadwyżkami danej kolekcji lub pełnowartościowy, markowy towar z poprzednich sezonów.

Więcej informacji o centrach Factory można uzyskać pod adresem: www.factory.pl

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto