Reklamy, Warszawa. "Paszkwil" na rotundzie służy pracownikom
Rotunda wraz z wielkoformatową reklamą banku PKO wygrała konkurs organizowany przez serwis bryła.pl, na największego "Miastoszpeciciela", czyli najbrzydszej reklamy w stolicy.
Jak podaje portal wawalove.pl, bank ustosunkował się do tego wyróżnienia określająć, że: "Wynik konkursu traktują przede wszystkim jako dowód ogromnej rozpoznawalności Rotundy".
Ponadto podobno PKO przeprowadziło badanie wśród mieszkańców naszego miasta na temat wykorzystywania Rotundy jako wielkiego słupa reklamowego. Podobno większość z nich zgodziła się na wielkoformatowe cuda, uznając, że nie zaburzają one pozytywnego wizerunku miasta.
Czytaj też: Seks w reklamie. Przesada czy norma?[ZDJĘCIA]
W liście napisanym do portalu wawalove.pl przedstawicielka banku podkreśliła, że reklamy: "pomagają w zachowaniu komfortu pracy i obsługi klientów w Rotundzie, w której z uwagi na stan techniczny nie można zainstalować klimatyzacji".
**Źródło:
wawalove.pl**
Jakie jest Wasze zdanie w tej sprawie?
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?